AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Jeg har ganske bra utseende og + personlighet. Har veldig lyst på forhold, ligger ikke rundt. Har liggi med få personer. Likevel opplever jeg at menn bruker meg for sex. Jeg holder tilbake, men likevel etter få dates går de lei fordi jeg ikke hopper til sengs med de, dette var med menn jeg datet ifjor sommer. De 2 siste jeg var med slutten av 2022, han ene drev med psykisk vold mot meg, kalte meg svak og veik, kom med truende meldinger mot meg, at jeg var fæl og fortjente å dø, selvom jeg ikke hadde gjort han noe, jeg ville bare ikke fortsette å date han, han ble så sint. Og mann nr 2 som jeg møtte, snakket mye om mitt utseendet: du som er pen du liker sikkert å vise deg frem mye, du er sikkert på Vestkanten om sommeren og viser deg frem. Samtidig som han sa: men jeg liker veldig godt personligheten din også. Men jeg følte han ville ha meg bare pga utseendet mitt.... hvorfor er de slik mot meg? De prøver å dra meg ned.🥲 jeg ser ut som hun nedenfor, ;prøver å ikke skryte eller IMG_9256.MOV noe. Men jeg føler meg sinnsykt mislykket fordi alle andre på min alder får seg kjæreste, jeg er 23 år. Så er jeg snill og grei og ikke overlegen heller. ❤️ Jeg har også datet menn alderen fra 30-36. Fordi det virker som at de er mere modne, men tok feil noen av de. De virker mere sinna og veldig eiesyke, enkelte menn. Han ene ville f.eks at det skulle bli raskt seriøst, men etterpå begynte han å bli sjalu, eiesyk, utøve vold mot meg, kun pga småting. Jeg ble så ødelagt🥲 Anonymkode: 7b67c...725 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Får ikke opp noe bilde men det betyr uansett ingenting hvordan du ser ut. Du må bare innse at veldig mange menn kun er ute etter sex og at mange menn ikke har respekt for kvinner. Så du må være mer selektiv og streng med hvem du vier tid og oppmerksomhet til Anonymkode: 7225e...08d 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har ganske bra utseende og + personlighet. Har veldig lyst på forhold, ligger ikke rundt. Har liggi med få personer. Likevel opplever jeg at menn bruker meg for sex. Jeg holder tilbake, men likevel etter få dates går de lei fordi jeg ikke hopper til sengs med de, dette var med menn jeg datet ifjor sommer. De 2 siste jeg var med slutten av 2022, han ene drev med psykisk vold mot meg, kalte meg svak og veik, kom med truende meldinger mot meg, at jeg var fæl og fortjente å dø, selvom jeg ikke hadde gjort han noe, jeg ville bare ikke fortsette å date han, han ble så sint. Og mann nr 2 som jeg møtte, snakket mye om mitt utseendet: du som er pen du liker sikkert å vise deg frem mye, du er sikkert på Vestkanten om sommeren og viser deg frem. Samtidig som han sa: men jeg liker veldig godt personligheten din også. Men jeg følte han ville ha meg bare pga utseendet mitt.... hvorfor er de slik mot meg? De prøver å dra meg ned.🥲 jeg ser ut som hun nedenfor, ;prøver å ikke skryte eller IMG_9256.MOV 694.51 kB · 4 Nedlastninger noe. Men jeg føler meg sinnsykt mislykket fordi alle andre på min alder får seg kjæreste, jeg er 23 år. Så er jeg snill og grei og ikke overlegen heller. ❤️ Jeg har også datet menn alderen fra 30-36. Fordi det virker som at de er mere modne, men tok feil noen av de. De virker mere sinna og veldig eiesyke, enkelte menn. Han ene ville f.eks at det skulle bli raskt seriøst, men etterpå begynte han å bli sjalu, eiesyk, utøve vold mot meg, kun pga småting. Jeg ble så ødelagt🥲 Anonymkode: 7b67c...725 Ut fra beskrivelsen fikk jeg lyst til å date deg😅 M35 Når det gjelder disse mennene du møter, er det noen fellestrekk her? Det høres jo ut som det er et mønster med disse som er voldsomt på, og skal eskalere fort. Går du etter en persontype. Har disse mennene noen fellestrekk? Anonymkode: 068a7...57d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Ei kvinne på 23 klager over å ikke komme inn i forhold. Ingen hverdagskost... Anonymkode: 517a1...e0e
Rosakatt Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Du er ikke mislykket ❤ Du har opplevd nå at det å være i et forhold med feil person ikke er verdt det. Forstår at du føler på det å ikke ha kjæreste, men hold ut, det er bedre å være tålmodig å prøve å finne en som behandler en godt, en å skynte seg med noen man tror er moden. Du er ikke rar for å ikke ha kjæreste, det er helt normalt 😊 Du trenger ikke noen mer moden enn din egen alder uansett, å modenhet varierer også fra person til person. Nyt tidsperioden du er, 30 årene vil du uansett oppleve senere Å vær forsiktig der ute 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Jeg har lest dine innlegg og tror dessverre at du tiltrekker deg drittsekker fordi du ikke klarer å sette grenser for deg selv. Tror du dater folk som fornuftige jenter skyr som pesten. Så tror du bør bli MER kresen. Desperasjon gjør bare at du godtar hvem som helst Anonymkode: 7a9c9...4b8 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får ikke opp noe bilde men det betyr uansett ingenting hvordan du ser ut. Du må bare innse at veldig mange menn kun er ute etter sex og at mange menn ikke har respekt for kvinner. Så du må være mer selektiv og streng med hvem du vier tid og oppmerksomhet til Anonymkode: 7225e...08d Hun mener Hu ligner på Catherine zeta Jones som er på videoen Hu la ut Anonymkode: 3fd7e...1de 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ut fra beskrivelsen fikk jeg lyst til å date deg😅 M35 Når det gjelder disse mennene du møter, er det noen fellestrekk her? Det høres jo ut som det er et mønster med disse som er voldsomt på, og skal eskalere fort. Går du etter en persontype. Har disse mennene noen fellestrekk? Anonymkode: 068a7...57d Psykopater har jeg møtt😥 og menn som vil utnytte meg som en dukke. Hadde hatt lyst til å møte deg😀 Anonymkode: 7b67c...725
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Hvor treffer du disse mennene? Tinder og lignende er som å lete etter gull blant gråstein… Anonymkode: 07e2a...b33 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hun mener Hu ligner på Catherine zeta Jones som er på videoen Hu la ut Anonymkode: 3fd7e...1de Ok, lol. Godt gjort å tro man ligner på en som har blitt kåret som verdens vakreste kvinne 😂 Anonymkode: 7225e...08d 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, lol. Godt gjort å tro man ligner på en som har blitt kåret som verdens vakreste kvinne 😂 Anonymkode: 7225e...08d Hvorfor sjalu? Jeg er jo veldig pen, og mange sier jeg ser ut som en modell. Jeg har bra selvtillit❤️hvorfor driver du og hetser meg? Jeg opplever å bli sjekket opp på både trening, skole, jobb og ute på byen.😊 Anonymkode: 7b67c...725 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 Skjønner ikke folk her skriver så mye negativt når jeg sier at jeg likner på Cathrine Zeta Jones? Hva får dere av å rakke ned på andre? Hilsen TS! Anonymkode: 7b67c...725 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Noe forteller meg at den personligheten din ikke er så «pluss» som du påstår 🙄 Anonymkode: 58dfe...f73 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe forteller meg at den personligheten din ikke er så «pluss» som du påstår 🙄 Anonymkode: 58dfe...f73 Jeg sier sannheten jeg mener jeg er pen. Men hvorfor rakker folk ned på meg? Angriper meg fordi jeg sier jeg ser ut som Jones Anonymkode: 7b67c...725 2
ruffen29 Skrevet 7. april 2023 #16 Skrevet 7. april 2023 Kanskje du bør se an hvilke type menn du går for, og ikke minst, på hvilken arena du møter dem. Prøv turistforeningen heller enn byen og tinder. 1
Optimist87 Skrevet 7. april 2023 #17 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Psykopater har jeg møtt😥 og menn som vil utnytte meg som en dukke. Hadde hatt lyst til å møte deg😀 Anonymkode: 7b67c...725 Første potensielle date fra en på KG. Det må være en første gang for alt. Du får sende en pm om du er seriøs😅
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Skrevet 7. april 2023 1 minutt siden, Optimist87 said: Første potensielle date fra en på KG. Det må være en første gang for alt. Du får sende en pm om du er seriøs😅 Hvis hun virkelig blir interessert i en som skrev det du skrev, ja da fortsetter hun bare i samme mønster. Hva var det du synes var tiltalende i hovedinnlegget? At hun har mange dårlige erfaringer med menn? At hun er utsatt for vold? At hun føler seg ødelagt? Eller hadde hun deg ved beskrivelsen av utseendet sitt? Ganske spesielt å bli interessert i en dame som beskriver voldelige forhold.. Anonymkode: 7a9c9...4b8 1 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Skrevet 7. april 2023 49 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke folk her skriver så mye negativt når jeg sier at jeg likner på Cathrine Zeta Jones? Hva får dere av å rakke ned på andre? Hilsen TS! Anonymkode: 7b67c...725 34 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sier sannheten jeg mener jeg er pen. Men hvorfor rakker folk ned på meg? Angriper meg fordi jeg sier jeg ser ut som Jones Anonymkode: 7b67c...725 Enig med deg. Det er stygt å rakke ned på deg. Det er positivt at du mener du er peng. Og siden vi ikke har sett deg i virkeligheten så må vi bare forholde oss til det du sier, og at du ligner på Jones. Håper og tror du snart får en flott mann. Du er kun 23 år så du har god tid på å finne drømmemannens, selv om jeg skjønner at du skulle ønske du hadde han for lenge siden. Fortsett å lete og fortsett å kjenn din verdi. Du skal selvsagt ikke ta til takke med en mann som behandler deg dårlig og du kommer til å finne en mann som behandler deg bra! Anonymkode: 73401...3b5
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #20 Skrevet 7. april 2023 Jeg fikk lyst til å vite hvorfor i alle dager en 23-åring vet hvem Catherine zeta Jones er. Ikke kendall jenner men Catharine Zeta Jones fra livet med Larkins. Jepp 👍 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå