AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Sammen med en fyr 12 år eldre. VI har vært sammen i 10 år i skjul siden venner og familien hadde aldri godtatt det. Moren min tror jeg er lesbisk mens venner maser om å date en de mener passer meg gjerne en venn av dem igjen som er på utkikk. Jeg vil så gjerne erklære at jeg har kjæreste, men er redd at presset og kritikken blir for stor som fører til at vi slår opp. k 30 Anonymkode: 0e308...d77 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 20 år og sammen med en 32 åring. skjønner godt familien din blir kritisk. du burde kanskje gjøre det kjent nå som du er litt eldre. Sjansen for forståelse kan være større nå. Anonymkode: 16a75...ccd 3 1
Tone83 Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Hvis dere slår opp fordi andre vil det så er dere ikke ment to be. Svakt forhold 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Hadde aldri datet en på 32 dersom jeg var 20, men samtidig synes jeg at det ikke er noe galt om det skjer andre. Hadde en venninne sagt at hun datet en eldre kar hadde jeg helt klart ikke fryst hun ut av den grunn. Anonymkode: 3f874...df6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 20 år og sammen med en 32 åring. skjønner godt familien din blir kritisk. du burde kanskje gjøre det kjent nå som du er litt eldre. Sjansen for forståelse kan være større nå. Anonymkode: 16a75...ccd Hadde ikke hevet så mye som et øyebryn om min datter på 20 ble sammen med en på 32 år. Anonymkode: 9c6d1...b97 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: 20 år og sammen med en 32 åring. skjønner godt familien din blir kritisk. du burde kanskje gjøre det kjent nå som du er litt eldre. Sjansen for forståelse kan være større nå. Anonymkode: 16a75...ccd Herregud så negative svar for hvem hun datet ti år siden? Javel, men dere ser at det virker som en velykket og sunt forhold, det var det rette for henne og nå som 30 åring står hun stødig i en forhold med noen som fortsatt elser henne. Date samme alder er oppskriften til den evig kjærligheten? å nei du. de har jeg datet mange av og toppen varte i to år. Jeg synes du for all del skal vise han stolt frem og fortsett kjærlighetslivet deres. Ingen har krav på å bryte den. Hvis det handlet om da du var 20 og var for ung til å date eldre, men det er du ikke nå lenger. NÅ er det ingen unnskyldninger. Lykke til og best wishes! Anonymkode: 2e2c4...c89 2
Million Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Du er 30, og mer enn voksen nok til å stå for dine valg. Han også. Det er da ingen grunn i verden til å holde dette skjult lenger. Du er voksen! For ikke å snakke om... lengter dere ikke etter å bo sammen på ordentlig, bli en familie (om så bare dere to om dere ikke vil ha barn) ? Reise på ferier sammen og kunne dele bilder av det etterpå, tilbringe hverdagen sammen, bli sett i butikken når dere handler inn til hverdags- og helgemiddagene deres? Her er det bare å rope ut for alle at dere er kjærester og akter å flytte sammen! 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Hva er problemet? Anonymkode: 8b6cf...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Du var18 og han var 30. Han er en predator, skjønner ikke hvorfor du er stolt av å være sammen med en sånn mann Du må forvente reaksjoner om du forteller hvor ung du var når dere ble sammen, men kan alltids dra en hvit løgn å si dere møttes i fjor. 30 og 42 er ikke fullt så ille Anonymkode: 8057f...233 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du var18 og han var 30. Han er en predator, skjønner ikke hvorfor du er stolt av å være sammen med en sånn mann Du må forvente reaksjoner om du forteller hvor ung du var når dere ble sammen, men kan alltids dra en hvit løgn å si dere møttes i fjor. 30 og 42 er ikke fullt så ille Anonymkode: 8057f...233 Hun var 20 og han 32. Helt enig at det virker for ungt til å gå inn i forhold med en eldre kar. Synes 32 åringer burde min date ei på 26, men hva enn som var grunnen til at hun tok steget så er hun nå voksen nok og har vært sammen med han i ti år. Avslutte dette pga meninger som ikke har noe å si er for mye å ta i. Det jeg er redd fir nå er at etter å ha tilbrakt hele 20 årene med han kan faktisk ende opp med å slå opp p.g.a sosialt press også gå inn i dating verden for 30 åringer. Et brutalt dating verden hvor man har alltid i bakhodet at ting ikke ender så godt og at man forventer med å ende opp alene. Anonymkode: aec19...d4b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Hadde du erfaring før du ble sammen med han? Anonymkode: 04717...55c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Det jeg sitter og tenker er, hvor mye har du forsaket i disse 10 årene? Fester, venninner, ferier, hytteturer, skolegang, familie sammenkomster , jobb.. For å lyve for alle dine nærmeste, være.mest mulig sammen med han, og late som du sitter alene hver helg? Han var mye eldre, Hans jevnaldrende var vel mer i alder av å etablere seg i egen familie med barn ol, så er vel sikkert endel bryllup ol, han har deltatt i alene..tipper du har forsaket alt, mens han har prioritert alt for seg selv, siden han at i en helt annen fase i livet enn deg, Å var kanskje ikke like mye sosiale Sammenkomster med festing /hytteturer.. Sånn jeg ser det så har han frarøvet deg 20.årene dine, og nå skal han frarøve deg muligheten til evt å skape din egen familie/barn?? Siden du alltid har hatt han så har du ikke sett det utenfra, siden du har jugd for dine nærmeste så har du ingen du har kunne snakket med angående dette såkalte forholdet.. Synes oppriktog synd på deg. Håper du finner en god mann , som elsker og vil anerkjenne deg. ❤ Anonymkode: 5ed72...b31 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Gift dere og så får familien bare godta det. Anonymkode: 8e177...b09
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 18.45): Sammen med en fyr 12 år eldre. VI har vært sammen i 10 år i skjul siden venner og familien hadde aldri godtatt det. Moren min tror jeg er lesbisk mens venner maser om å date en de mener passer meg gjerne en venn av dem igjen som er på utkikk. Jeg vil så gjerne erklære at jeg har kjæreste, men er redd at presset og kritikken blir for stor som fører til at vi slår opp. k 30 Anonymkode: 0e308...d77 Du er voksen. Du bestemmer selv. Dere har vært hemmelige kjærester i 10 år, det er galskap. Hva slags grusom familie og venner er det som oppfører seg slik? Anonymkode: d4ec6...b5b 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 20.10): Hun var 20 og han 32. Helt enig at det virker for ungt til å gå inn i forhold med en eldre kar. Synes 32 åringer burde min date ei på 26, men hva enn som var grunnen til at hun tok steget så er hun nå voksen nok og har vært sammen med han i ti år. Avslutte dette pga meninger som ikke har noe å si er for mye å ta i. Det jeg er redd fir nå er at etter å ha tilbrakt hele 20 årene med han kan faktisk ende opp med å slå opp p.g.a sosialt press også gå inn i dating verden for 30 åringer. Et brutalt dating verden hvor man har alltid i bakhodet at ting ikke ender så godt og at man forventer med å ende opp alene. Anonymkode: aec19...d4b Står dårlig til med mattekunnskapene her ser jeg. Ts er 30. For 12 år siden var hun 18, ikke 20, og han var 30, ikke 32. Nå er ts 30 og mannen 42. Anonymkode: 6cc02...006
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gift dere og så får familien bare godta det. Anonymkode: 8e177...b09 Å gifte seg forandrer ikke noe. Å gå ut offentlig holder i massevis, og så får familien bare godta det eller la være. Anonymkode: 1c047...96f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Står dårlig til med mattekunnskapene her ser jeg. Ts er 30. For 12 år siden var hun 18, ikke 20, og han var 30, ikke 32. Nå er ts 30 og mannen 42. Anonymkode: 6cc02...006 12 år = aldersforskjellen dem imellom 10 år = hvor mange år de har vært sammen 30 år = Ts' alder nå 30 - 10 = 20 Anonymkode: 3a529...845 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 12 år = aldersforskjellen dem imellom 10 år = hvor mange år de har vært sammen 30 år = Ts' alder nå 30 - 10 = 20 Anonymkode: 3a529...845 Haha sorry. My bad! Anonymkode: 6cc02...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå