Gå til innhold

Ekstrem fatigue og kvalme. Blitt kvapsete i uke 11.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 11. Har slitt med kvalme siden uke fem. Det eneste som hjelper er å spise. Føler jeg trykker i meg konstant for å døyve den invalidiserende kvalmen. 

Sliter også med ekstrem fatigue og svimmelhet. Blir altså veldig mye mindre trening og bevegelse enn før. Ikke løpt eller trent styrke. Ligger mest i ro for å ikke besvime/spy. 

Er i uke 11 og har fått en fettmage. Føler meg tjukk og kvapsete. 

En ting er det estetiske som føles helt utenfor. En annen ting er bekymring for diabetes, for høy vektoppgang totalt osv. 

Skjønner at man kan skal slanke seg. Men er det mulig å holde dette litt i sjakk? 

Anonymkode: 81bd5...882

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du spiser da? Forskjell på brødskiver og gulrot liksom. 

Anonymkode: 0d15f...bb0

Skrevet

Svimmelhet kan være f.eks krystallsyke, det bør du sjekke opp hos en dyktig kiropraktor. Jeg spiste litt syltet ingefær mot kvalme, sånn man bruker til sushi. Og salat. Vet ikke om det kan hjelpe noe. Gratulerer med bebis i magen ❤

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det du spiser da? Forskjell på brødskiver og gulrot liksom. 

Anonymkode: 0d15f...bb0

Salte kjeks. Brødskiver. Mye farris. Noen flak chips er innimellom det eneste som hjelper. Kokt egg. Halvt glass brus når det er så ille at jeg gråter av frustrasjon pga kvalmen. Eple. Appelsin. Sylteagurk. 

Spiser hva enn som hjelper mot kvalmen. 

Problemet er vel at inntaket er like stort før, og da trente jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmestillende? 

Anonymkode: 96c61...cfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på det er bare ett barn i magen? 

Anonymkode: e6fff...8c5

AnonymBruker
Skrevet

Du er i den verste tida nå med kvalme og slapphet. Blodtrykket går ofte ned i starten av svangerskapet og da føler du deg ekstra svimmel. Det blir bedre ❤️ 

om et par uker nå så slipper kvalmen taket og energien er tilbake. Bare hold ut. 

Anonymkode: c43c2...6c4

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er i uke 11. Har slitt med kvalme siden uke fem. Det eneste som hjelper er å spise. Føler jeg trykker i meg konstant for å døyve den invalidiserende kvalmen. 

Sliter også med ekstrem fatigue og svimmelhet. Blir altså veldig mye mindre trening og bevegelse enn før. Ikke løpt eller trent styrke. Ligger mest i ro for å ikke besvime/spy. 

Er i uke 11 og har fått en fettmage. Føler meg tjukk og kvapsete. 

En ting er det estetiske som føles helt utenfor. En annen ting er bekymring for diabetes, for høy vektoppgang totalt osv. 

Skjønner at man kan skal slanke seg. Men er det mulig å holde dette litt i sjakk? 

Ingerfær hjelper veldig bra mot kvalme.Du får ingefærkarameller på div asiabutikker evt kok opp ingefær,sitron,rørsukker  og avkjøl og ha i et par isbiter.

Endret av Bælfeit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...