Gå til innhold

Hva slags vårjakke har dere`?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags vårjakke har dere`?

Anonymkode: b01cf...91f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Parkas.

Anonymkode: d94c5...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å bruke ullkåpa mi en stund til, og så leter jeg etter en Ok canvas/cargo jakke for lysere tider.

Anonymkode: a3578...544

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk blå trenchcoat, rekker ca til midt på låret/over kneet. Kåpe i beige, litt varmere enn trenchcoaten. Begge disse brukes på jobb. 

Til fritid så har jeg en tynn dunjakke til kaldere dager og et par ulike vindjakke til tur. Sleng med noen skinnjakker og en canvasjakke også så er vel utvalget ganske komplett.

Anonymkode: 8264f...8b7

Skrevet

Jeg har en tynn dun-jakke. Veldig fornøyd med den :)

AnonymBruker
Skrevet

En tynn lett vannavstøtende jakke.

Anonymkode: a24b9...38c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ute etter en vår/sommer jakke og finner ingen jeg liker..Den må være tynn/lett,gjerne grønn eller blå,innsvingt i livet,(ikke dressjakke,mer til hverdags)til midt på låret ca.Og i tilegg bør den være rimelig.Jeg har hatt den samme vår/sommer jakken i mange år,og nå er den ferdig.Jeg har dårlig råd og må overveie hvert kjøp,men nå er ny jakke en prioritet.Jeg har aldri hatt mye å velge i.Jeg har 1 dunjakke,1 allværsjakke og det er det.Så om noen har et tips?

Anonymkode: fc939...357

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Nei,ellers takk.

Anonymkode: fc939...357

Ville i så fall sett på andre jakker på finn.no, der kan du finne noe fint og billig :)

Anonymkode: feaa1...73e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 20.23):

Ts skriver at hun må kjøpe noe rimelig pga stram økonomi og du foreslår seriøst ei jakke til 4000kr🙄

4000kr er sikkert over 2mnd matbudsjett for ts 

Anonymkode: 24eca...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Har en vanntett parkas fra twentyfour. Må være vanntett når jeg bor her jeg bor.

Anonymkode: f6589...bd7

Skrevet

Jeg har bl.a denne psrkasen fra Ragwear som jeg liker godt, kjøpte den på salg så betalte ikke full pris som er 1400kr. Liker den veldig godt og den sitter pent på. Gode, store lommer

https://www.zalando.no/ragwear-canny-parka-dark-olive-r5921u09n-n11.html

Hvis du liker lignende stil så er denne på salg (finnes i flere farger)

https://www.zalando.no/jdy-vinterjakke-kalamata-jy121u07t-n11.html

Eller denne fra Vero Moda

https://www.zalando.no/vero-moda-petite-vmpernillefie-short-parka-black-vm021u04z-q11.html

Hvilken prisgrense har du satt deg ts?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts skriver at hun må kjøpe noe rimelig pga stram økonomi og du foreslår seriøst ei jakke til 4000kr🙄

Hvor er det TS skriver at hun har stram økonomi?

Anonymkode: d9741...3f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en skjortejakke, men jeg klarer ikke å finne en som ikke er syntetisk (bortsett fra en til 3300 kr..).

Anonymkode: 0c433...55e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke vårjakker (linkene over), det ser ut som høst. Vår skal være lette jakker og gjerne lyse farger, svart parkas eller regnjakke er ikke vårjakke. Hvor i landet bor dere som ikke har mild vår med sol og lysere tider?

Anonymkode: 5c2b6...aba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor er det TS skriver at hun har stram økonomi?

Her:

«Jeg har dårlig råd og må overveie hvertkjøp,men nå er ny jakke en prioritet.Jeg har aldri hatt mye å velge i.Jeg har 1 dunjakke,1 allværsjakke og det er det.Så om noen har et tips?»

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

På kort sikt sparer man på å kjøpe billig, på lang sikt svarer det seg å kjøpe kvalitet som man ikke må bytte ut hele tiden. Det er dyrt å være fattig.

Anonymkode: feaa1...73e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Her:

«Jeg har dårlig råd og må overveie hvertkjøp,men nå er ny jakke en prioritet.Jeg har aldri hatt mye å velge i.Jeg har 1 dunjakke,1 allværsjakke og det er det.Så om noen har et tips?»

Det der er ikke TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...