Gå til innhold

Hvilken farge IKEA FÄRGKLAR?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et sett med IKEA FÄRGKLAR servise i mange år, og har vært veldig fornøyd med det. Men nå har jeg mistet flere tallerkener og skåler og har en del avskallinger på det som er igjen, så tenkte å kjøpe noen nye. Har hatt et grønt sett, men ser nå at de ikke selger den grønnfargen lenger. Hvilken farge ville dere valgt? Med tanke på hva som er fint, moderne og praktisk.

Dere kan se alle fargene her: https://www.ikea.com/no/no/p/faergklar-servise-24-deler-matt-mork-gra-80479403/

Ellers, er det noen som har noe erfaring fra GLADELIG serien og som kan anbefale det?

Anonymkode: 5692c...059

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har matt mørk og lys grå.

Anonymkode: 433b0...631

Skrevet

Jeg elsker grønt, og ville uten tvil valgt den friske og nydelige "matt grønn" i det serviset som du linker til fra Ikea:

faergklar-servise-24-deler-matt-gronn__1

Skrevet

Kommer an på hvilken grønnfarge du alt har. For meg virker det som du ønsker å supplere itillegg til de du alt har og da kommer det jo an på om det er matt eller blank grønn. Jeg personlig foretrekker matt, og har matt rosa i samme serviset. Jeg hadde nok supplert selv med enten mørk eller lys grå, begge er matte, om jeg opplevde de var penere i fargen i butikk enn jeg synes de er på bildet 😅🙈

Grønt på grønn kan være kjempefint, om det er riktige grunntoner i sammen, ellers kanskje en av dem i turkis kunne passet om du liker litt fargerikt. 

Jeg synes Gladlig-tallerkene var fine, men ikke erfaring med dem selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Fant bare dette bildet av den grønnfargen jeg har.

6_pcs_bowl_ikea_frgklar_cerami_1655194386_365b438b_progressive.thumb.jpeg.62d62a26086e3e5438c6980929d58a28.jpeg

Synes egentlig denne fargen er mye finere enn den nye grønnfargen de har, men den er jo ikke mulig å få tak i lenger. 

Anonymkode: 5692c...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...