Rødstrupa Skrevet 7. april 2023 #1 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Supportere som drikker og krangler og lager bråk på tribunen. Hyler å skriker når noen klarer å sparke en ball i mål. Skjønner virkelig ikke sjarmen med det?! Nei, takk! Mye mer å foretrekke er teater. Se de store mesterne som Strindberg, Bergman, Hamsun, Ibsen og Fosse for å nevne noen. Stykkene er, noen av dem, like aktuelle den dag idag som for nesten hundre år siden…Lenge leve teateret… c’’.) Hva med deg, liker du teater og hvilket stykke så du sist? Vi var å så Dødsdansen av Strindberg på Nasjonalteateret. Endret 7. april 2023 av Rødstrupa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Del Skrevet 7. april 2023 Vel, jeg ELSKER både fotball og teater. Må det være enten eller? Harry er folk som sier slike ting som du gjør nå. Anonymkode: 9fba5...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 Hver sin interesse. Jeg foretrekker fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel, jeg ELSKER både fotball og teater. Må det være enten eller? Harry er folk som sier slike ting som du gjør nå. Anonymkode: 9fba5...7a9 Ok, ordlegger meg litt anderleders… teater er best🙃👍 Anonymkode: d7178...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå