Gå til innhold

Arbeidsledighet...

Kine79

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en del venner som nettopp er ferdig med studiene og IKKE FÅR SEG JOBB. Det er jo kjempetragisk :( Studere i fem-seks år, og så plutselig sitter man der som arbeidsledig. Det var jo selvfølgelig ikke planen...

Det jeg egentlig lurte paa, er om det er noen av dere som er eller har vært ufrivillig arbeidsledige i en periode? Hvordan opplevde dere det? Var det vanskelig? Ville dere at venner skulle snakke om jobbsøking, kanskje tipse om ledige jobber, eller så dere helst at folk rundt dere snakket om andre ting? Jeg vil gjerne være støttende og hjelpe til om jeg kan, men jeg er redd for å såre noen - kanskje de ikke vil snakke om det i det hele tatt? Arbeidsledighet har liksom vært litt tabubelagt, det hadde vært fint å snakke med noen av alle dere ressurssterke arbeidsledige der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eehhh, jeg tenkte at jeg skulle naa litt flere mennesker, saa jeg laa inn et innlegg i Aktuelle Emner etter at jeg skrev dette paa Karriere og utdanning. Men naa endte jo de to etter hverandre her paa K&U, etter at det siste ble flyttet hit... Er det noen mulighet til aa slette dette innlegget og beholde det andre? Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...