AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Går det ikke for de mennesketypene an å slappe av en hel dag? Jeg orker ikke spise ute, gå på tur eller reise på besøk. Eneste jeg vil er og ligge strak ut foran peisen. Spise og drikke alkohol. Anonymkode: f776b...ea9 1
Andro Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Vi er mange som har det slik ja, at det må skje noe noen ganger om dagen. Håper at ikke det gir deg dårlig samvittighet foran peisen? 2
klarinetta Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Noen har mye energi og utferdstrang, andre har for mye uro. Kan ikke du gjøre det du vil mens de holder på med sitt? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 klarinetta skrev (4 minutter siden): Noen har mye energi og utferdstrang, andre har for mye uro. Kan ikke du gjøre det du vil mens de holder på med sitt? Andro skrev (4 minutter siden): Vi er mange som har det slik ja, at det må skje noe noen ganger om dagen. Håper at ikke det gir deg dårlig samvittighet foran peisen? Det endte i noe dårlig stemning men de andre har dratt ut i vind og kaldt vær. Jeg har god samvittighet lat som jeg er i påsken så jeg ble igjen foran peisen med sjokolade og rødvin. Hvorfor skal vi styre på i de eneste fridagene man har, forstår det ikke. Anonymkode: f776b...ea9 6 2 1
klarinetta Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det endte i noe dårlig stemning men de andre har dratt ut i vind og kaldt vær. Jeg har god samvittighet lat som jeg er i påsken så jeg ble igjen foran peisen med sjokolade og rødvin. Hvorfor skal vi styre på i de eneste fridagene man har, forstår det ikke. Anonymkode: f776b...ea9 Det du ikke forstår med dem, er det samme de ikke forstår med deg. Bare motsatt. Om du vil at de skal forstå andres valg, må du også forstå andres valg. Hvis ikke, stiller du ulike krav til deg selv kontra andre. 8
Andro Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal vi styre på i de eneste fridagene man har, forstår det ikke. Det er de dagene vi har lengtet etter å få gjøre det vi har lyst til, enten det er å ta en kakao i solveggen, gå til Glittertind eller besøke tante Åste. For noen er lykka stor fart og joggesko, og det gir ro i sjelen, for andre er det stabilt sideleie og rødvin. Hvorfor man skal prøve å styre andre på de eneste fridagene de har, forstår det ikke. Lev selv, og la andre få blomstre. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 klarinetta skrev (1 minutt siden): Det du ikke forstår med dem, er det samme de ikke forstår med deg. Bare motsatt. Om du vil at de skal forstå andres valg, må du også forstå andres valg. Hvis ikke, stiller du ulike krav til deg selv kontra andre. Var med på tur tidligere i dag. En tur for dagen får holde, vi skal ha et langt liv tross alt. Ferie er avslapping. Anonymkode: f776b...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Hvorfor irriterer det deg? Anonymkode: 5d9c3...7fe 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Forstår ikke slike selv, jeg er heller hjemme ja. Men godt folk er forskjellige da, så har vi i det minste noe å snakke om😉
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Det er de dagene vi har lengtet etter å få gjøre det vi har lyst til, enten det er å ta en kakao i solveggen, gå til Glittertind eller besøke tante Åste. For noen er lykka stor fart og joggesko, og det gir ro i sjelen, for andre er det stabilt sideleie og rødvin. Hvorfor man skal prøve å styre andre på de eneste fridagene de har, forstår det ikke. Lev selv, og la andre få blomstre. Stabilt sideleie og rødvin😂 den var morsom. Best foran peisen, i ulltøy og teppe. Trenger ikke mer enn det. Sånne aktive folk kan da bare gå på tur hvis dem vil uten å si en kommentar til oss andre. Anonymkode: f776b...ea9 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Er aldri på ferie engang 😄 Anonymkode: fafb3...e29
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 Vi er alle ulike, det er en god ide å kun reise på tur med de som er samme type og spesielt det om man ikke respekterer at ikke alle er a-mennesker, alltid ut på tur eller b-menneske, peiskos. Det går fint an å være a-menneske og foretrekke peiskos. Anonymkode: 7be07...776 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 Jeg kjenner meg igjen. Jeg sliter med utmattelse og har en svigerfamilie som elsker å treffes. Lange selskaper der alle skravler. Jeg kjeder meg ofte sammen med andre, vil heller være hjemme og se god tv, lese eller gjøre håndarbeid. Eller ta en lur sammen med katten. 2
Bumoa Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Jeg var en slik som ville ut å finne på noe alltid. Om det var tur, ski, fylla etc. så fikk jeg barn, og når de var så gamle at de ble trassige, så ble de ofte vanskelig å få dem med ut. Jeg og samboer klarte ikke å «dra i samme retning» samtidig, så det ble bare kav å begi seg ut på utflukter. Ikke det at vi ikke gjorde/gjør det, men mye skjeldnere en jeg egentlig vil. Etter mange år slik har jeg «roet ned» og klarer å sose rundt en hel fridag, men jeg kjenner ofte på å gå glipp av noe når jeg ser snapstorry og Instagram bilder fra andre som tydeligvis kommer seg ut. Forhåpentligvis kommer det seg med årene at eg får given tilbake og kidsa blir med på kjekke ting de nå går glipp av siden de er så fordømt sta..
Gjest Warrior Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 Nei jeg klarer ikke slappe av en hel dag. Fordi jeg har ikke tid til det, jeg har ikke ro til det, og jeg klarer bare ikke slappe av en hel dag, i alle fall ikke være alene og slappe av en hel dag. Grunnen til det er at da kommer alle vonde tanker fram. Jeg kan få mer angst. Jeg får ikke fred. Det er vondt. Derfor må jeg være mest mulig med venner og folk (minst mulig alene), trene mye, finne på mye gøy osv. Det hjelper. Men jeg respekterer at andre liker å være hjemme å slappe av en hel dag, for vi er alle forskjellig.
klarinetta Skrevet 7. april 2023 #16 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Stabilt sideleie og rødvin😂 den var morsom. Best foran peisen, i ulltøy og teppe. Trenger ikke mer enn det. Sånne aktive folk kan da bare gå på tur hvis dem vil uten å si en kommentar til oss andre. Anonymkode: f776b...ea9 Kos deg, nå da, istedet for å kveike om folk du ikke forstår. Eller, er det sånn du best liker å benytte fritida di kanskje 😉
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #17 Skrevet 7. april 2023 Kjenner noen som er ute på noe aktivitet hver kveld etter jobb og i alle helger. Dette blir fortalt alt og alle og vedkommende forstår ikke folk som ikke er like aktive. De sitter i sofaen og råtner. Anonymkode: 1f0e8...56c 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Skrevet 7. april 2023 klarinetta skrev (6 minutter siden): Kos deg, nå da, istedet for å kveike om folk du ikke forstår. Eller, er det sånn du best liker å benytte fritida di kanskje 😉 Ja jeg hadde behov for å klage litt ser flere er som meg som vil roe ned. Ingen vits å slite seg ut når man har fri. Anonymkode: f776b...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjenner noen som er ute på noe aktivitet hver kveld etter jobb og i alle helger. Dette blir fortalt alt og alle og vedkommende forstår ikke folk som ikke er like aktive. De sitter i sofaen og råtner. Anonymkode: 1f0e8...56c Forskjell på hver dag året rundt og i ferier da. Anonymkode: f776b...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #20 Skrevet 7. april 2023 Bumoa skrev (15 minutter siden): Jeg var en slik som ville ut å finne på noe alltid. Om det var tur, ski, fylla etc. så fikk jeg barn, og når de var så gamle at de ble trassige, så ble de ofte vanskelig å få dem med ut. Jeg og samboer klarte ikke å «dra i samme retning» samtidig, så det ble bare kav å begi seg ut på utflukter. Ikke det at vi ikke gjorde/gjør det, men mye skjeldnere en jeg egentlig vil. Etter mange år slik har jeg «roet ned» og klarer å sose rundt en hel fridag, men jeg kjenner ofte på å gå glipp av noe når jeg ser snapstorry og Instagram bilder fra andre som tydeligvis kommer seg ut. Forhåpentligvis kommer det seg med årene at eg får given tilbake og kidsa blir med på kjekke ting de nå går glipp av siden de er så fordømt sta.. Fint du fikk motstand til å dra ut på tur, alle må få gjøre som de vil. Kun turglade folk som finner glede i natur som ikke er noe intr for andre enn de som studerer hver detalj. Anonymkode: f776b...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå