AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 en fyr som viser interesse og vibber har holdt på sånn i fem år. faktisk er det en jeg kan gå i forhold nå, men da var jeg virkelig ikke interessert. problemet at vi ikke har pratet sammen et eneste ord, kun med øynene. har prøvd å prate, men da lager kan care face. har følelse det handler kun om ego-boost, men faen da heller. har han ikke fått nok i løpet av fem år? eller er han en sjenert fyr som trenger mer bekreftelse til å gå frem og be meg ut?. Føler også hele sammenhengen blir feil. I det jeg og han viser at vi har kjemi til hverandre, dater jeg og har flinger med andre, men det er på han. jeg er jo klar til å gå videre med han. orker ikke dette mer.. tips? kvinne 28 Anonymkode: d007b...b65
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Vi går for galskap ja... Anonymkode: b32b9...84e 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Du har sikkert avvist han og han tok hintet, hvorfor skule han prøve seg igjen? når risken for å bli ydmyket og avvising er høy?. han velger å nøye seg en ego dose med ei han synes er fin nok. dessuten mater du jo trollet selv. Anonymkode: 85133...346 1
Andro Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 (endret) Femårig mimikk faktisk. Tror du skal skru på korka og sove ut faktisk. Dersom du syns det er snasent at noen skjærer grimaser til deg i mange år så få du be ham date, når du blir edru. Endret 7. april 2023 av Andro 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Hvordan kan du i det heletatt vurdere å bli sammen med den Karen der. Det er helt skandaløst å bare vurdere det. Fem år med titting, geiping og vise frem heste tennene har da ikke først noe vei og det kommer det heller ikke til å gjøre. Enig at han burde ha fått nok av ego milkshake etter så lenge. Kanskje er det første tegn på stalking vi ser her? Anonymkode: fa5e2...b20
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Indisk student som er fascinert av store Norske pupper på jakt å se noen? Anonymkode: 29501...a4c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Håper du får den hjelpen du trenger. Det er ganske tydelig at du sliter litt med disse gjentakende trådene. Anonymkode: dd787...8e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå