Gå til innhold

Jeg har veldig lite mat hjemme, bare fryst polar brød og mais kolber.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke økonomien som er problemet mitt, det er sosial angst. Jeg klarer ikke å gå ut døren i det hele tatt nå. Det har blitt verre. Hvilken tid er best å gå på butikken med angst?

Anonymkode: 88d32...968

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke økonomien som er problemet mitt, det er sosial angst. Jeg klarer ikke å gå ut døren i det hele tatt nå. Det har blitt verre. Hvilken tid er best å gå på butikken med angst?

Sent på kvelden. Ellers er det vel også butikker som leverer matvarer på døren. Ville snakket med en psykolog som kan hjelpe deg med angsten.

Anonymkode: c635a...6c8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oda .

Anonymkode: 77566...874

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

22:30 🙂

Skrevet

Uff det er ikke greit :hjerte: Hvis du mener spesifikt i morgen påskeaften så tror jeg det er færrest folk ved åpningstiden.

Ta kontakt med fastlegen din så snart du kan. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo påske, så butikkene er vel ikke åpne nå

Anonymkode: 8b16e...5fe

Skrevet

Hadde dette problemet før. Måtte gå over til handle så jeg hadde mat i tilfelle angsten skulle hindre meg fra å gå i butikken. Passer fremdeles på å ha diverse i hus uansett. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo påske, så butikkene er vel ikke åpne nå

Anonymkode: 8b16e...5fe

De Kiwi- og Extrabutikkene som har søndagsåpent er åpne i dag.

Ellers ville jeg nok velge å handle rett etter åpning for å unngå mye folk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rett etter åpning,eller rett før stengetid. Eller bestill fra Oda,de kan sette fra seg kassen utenfor døren din hvis du ikke bestiller røyk og sånn,da må du åpne døren og ta imot. Har du noen du kjenner som kan handle litt for deg da? Sånn akkurat nå,hvis det er noen søndagsåpent butikker i nærheten. 

Anonymkode: 34f44...de0

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? Kanskje noen kan handle litt for deg 🙂

Anonymkode: 00ffe...b5e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier gå tidlig på butikker som åpner kl 7 på morgenen. Alltid ferske brød og lite folk.

Oda er supert da :) 

Anonymkode: 41ae8...1fc

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Tidlig på morningen. Da er det lite folk. Eller sent på kveld. 

Skrevet

Stakkars! 😞 

Føler med deg ts, virkelig

Skrevet

Jeg ville prøvd å presse meg til å gå i butikken (rett etter åpningstid eller rett før stengetid). Starter du med hjemlevering av matvarer - tilrettelegger du egentlig bare for angsten. Hvem er sjefen? Du eller angsten? Akkurat nå er det angsten..men det er et forhold som er fullt mulig å endre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Som Eloise skrev, tidlig på morgenen, kl 07. 

Skrevet

Gå når de åpner, da er det lite folk og du kan ta tiden din uten å måtte stresse med at det stenger snart. Skriv gjerne handleliste og planlegg "ruten" du vil gå, så slipper det å bli mye dilldall der inne. Jeg kikker alltid i appen "tilbud" på forhånd og legger det inn i handlelisten min, sånn at jeg slipper det ekstra stresset ved å måtte lete etter gode tilbud mens jeg står i butikken. Du kan også se om en av nærbutikkene dine har selvbetjening, det har vært en life saver for meg med sosial angst. 

Jeg vet hvor tøft det er, men desto lenger du utsetter det, desto verre blir angsten. Du må tråkke ut av komfortsonen og utfordre angsten, så skal du se at det blir lettere. Eksponeringsterapi er svært effektivt! Håper også at du går til psykolog eller  at du kanskje vurderer det, det er vanskelig å stå i det tunge alene. ❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kl 07, rett etter åpningstid. Skriv handleliste på forhånd og gå i en butikk du er kjent i. Da slipper du å lete etter varene du har på lista.

Anonymkode: 1315a...263

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...