AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Er det fare mer tror dere. Jeg sliter med meg selv etter dette og lurer på om jeg kan lures i flere feller. Det har vært oss i 16 år. Jeg får ikke sove når jeg tenker så mye på dette. Jeg elsker han. Er dette mere å satse på. Jeg er så såret. God påske til dere alle Anonymkode: b20c8...7c8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Hvorfor sliter du med deg selv? Det er jo han som var utro. Anonymkode: ba661...0ae 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Det kan vi faktisk ikke svare på. Hvordan er han på fritiden? Mye hjemme eller mye ute? Hvordan er sexlivet hjemme? Er det spennende etter 16 år? Eller kjedelig rutinesex? Anonymkode: 816df...830
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 At han innrømmet det nå tyder på dårlig samvittighet for noe som har skjedd nå. Ikke pokker om han har gått å gnaget på dette i fire år. Han innrømmer A men ikke B, da får han lettet samvittigheten og samtidig fraskrevet seg skyld for det som har skjedd i nyere tid. Uansett om det bare var en gang for fire år siden partneren din var utro så er jo tilliten helt ødelagt. Jeg har lært av tidligere erfaringer og vil fraråde å prøve å få forholdet på bena når tilliten allerede er borte. Når partner har vist en gang at han ikke er til å stole på så kan man aldri bygge opp tilliten igjen og forholdet blir konfliktfylt og dårlig, og det tærer på selvbildet og selvrespekten hver eneste dag man blir. Til slutt blir mange ordentlig psyke av det og sliter i nye relasjoner i fremtiden. Da er det bedre å ta med seg selvrespekten sin å gå, bygge seg selv opp istedet for å brytes ned i et forhold uten tillit, og være klar for noe nytt etterhvert. En knust porselensvase blir aldri solid og fin igjen samme hvor godt superlim man bruker, tygg på den Anonymkode: 9761f...2ca 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Jeg fant ut av utroskap to år etterpå og da innrømte han det og sa han hadde hatt dårlig samvittighet. Utroskapen var ingen forelskelse men mer sex i fylla, fortalte han. Jeg stoppet å ha sex med han mens jeg tenker hva jeg gjør nå, og prøver å finne tilbake til følelsene for de forsvant etter noen måneder. Vi sover i samme seng uten kontakt og jeg ønsker å flytte ut, muligens kjøpe meg egen bolig men prøve å fortsette forholdet som særboer. Vi har vært sammen i 14 år. Anonymkode: 56885...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Hvorfor i all verden kommer han med dette nå, 4 år senere? For å lette sin egen samvittighet? Noen ganger er det best å holde på en hemmelighet. Dette er et slikt tilfelle. Anonymkode: 8c7cc...aee 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Jeg ville også vært nysgjerrig på hvorfor han måtte fortelle deg dette nå.. Vil han egentlig ut av forholdet? Og vil at du skal gjøre det slutt? Anonymkode: 47faf...1ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det fare mer tror dere. Jeg sliter med meg selv etter dette og lurer på om jeg kan lures i flere feller. Det har vært oss i 16 år. Jeg får ikke sove når jeg tenker så mye på dette. Jeg elsker han. Er dette mere å satse på. Jeg er så såret. God påske til dere alle Anonymkode: b20c8...7c8 Det er ikke du som har gjort noe galt her!! Du må tenke på deg selv og om dette er noe du kan leve med. Var det et engangstilfelle (gjerne i fylla) for 4 år siden eller et lengre forhold? Var han utro med en eller flere? Anonymkode: ded41...68d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Hvorfor ventet han 4 år på å fortelle deg det? .. ble han avslørt eller fortalte han dette av fri vilje ? Anonymkode: 713ae...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Det finner du vel ut om 4 år Anonymkode: eef1d...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå