AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Har fått nervesmerter i det ene benet. Legen ville trodd jeg hadde helvetesild ut i fra hvordan smertene er, men siden jeg ikke har noe utslett var han veldig usikker. Det er tre områder som er smertefulle. Under foten, fremside legg og hofte/sete på denne siden. Har fått resept på Lyrica, men har ikke tatt disse enda da vi hadde planer i påsken og disse har rød trekant. smertene er brennende/svir, spesielt når klær, dyne osv er borti og det kjennes ut som jeg har et sår under foten. Innimellom iler det nedover beinet og frysninger er smertefulle. Har ikke vært hos fastlege, kun vikar nå i påsken så er ikke satt igang noe utredning. Noen som har opplevd lignende? Hva kan dette være? Er det noe jeg bør være obs på og mulig kontakte legevakt for å ikke vente på time hos fastlege? Har fått time hos fastlegen i slutten av neste uke. Anonymkode: 6208f...86c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Nevropati kanskje? Anonymkode: 79b7c...187
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nevropati kanskje? Anonymkode: 79b7c...187 Ja, kanskje det? Synes tynnfibernevropati virker sannsynlig. Har og lest om syringomyeli og lurer på om dette kanskje også er mulig. Har nemlig fått påvist et sprialformet hulrom i ryggraden (trolig født med dette) tidlig i 20årene. Hadde en oppfølgingstime på MR 6 mnd etter funnet for å sjekke om det uviklet seg, men det gjorde det ikke. Men mulig det har vært noe endring når etter 10-12år… Anonymkode: 6208f...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå