Gjest Alea Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Har brukt SSC fra Dermalogica i flere mnd nå, og er veldig fornøyd. Men nå når det er vinter og kaldt føler jeg at den gir huden min litt lite fuktighet. Har Dermalogica produkter som er mer velegnet for tørr vinterhud? Kom gjerne med tips til andre gode fuktighetskremmer også.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Intensive Moisture Balance skal være den rikeste kremen Dermalogica har, men ærlig talt er jeg ikke overimponert, og synes SSC faktisk gir mer. For tida bruker jeg selv Hydra Genius fra Helena Rubinstein, og synes den funker bra. Decleor har generelt veldig bra kremer, til tørr hud er Nutri-delice helt nydelig. Eller min favoritt Shiseido Bio-Performance Super Revitalizer N. Koster over 600, men gjør underverker for tørr hud.
Kalas Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Jeg bruker også Smoothing Cream, men løsningen for meg om vinteren er å blande i et par dråper fuktighetsserum før jeg smører den inn. Husker ikke navnet på fuktserumet, men det er også fra Dermalogica. Hvis det er kuldegrader ute bruker jeg også Barrier Repair i tillegg før jeg beveger meg utendørs.
Gjest *Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 bruk intensive moisture balance på vinteren, men om du er mye ute bør du ta på climate control over, det er en stift som hindrer fuktigheten i å fordampe fra huden. Det er det som gjerne er problemet med tørr hud, så det er viktig å tenke på dette når man velger krem. Du kan med fordel bruke et serum under kremen som nevnt ovenfor. Den heter sikkert skin hydrating serum og inneholder hyaluronsyre som er en naturlig fuktighetsbevarende bestanddel i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå