Gå til innhold

Føler du deg ukomfortabel med synlige brystvorter gjennom klærne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som f eks dette?

Hender det at skjer ved et uhell? 

Anonymkode: ecc3d...ecc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Dette kunne aldri skjedd med meg. Kler meg ikke slik at brystvortene kan synes gjennom klærne. 

Anonymkode: 50a7a...9af

• Liker 4
Skrevet

Herre.. skjer det så skjer det.. er ikke noe å gjøre med. Hvis man er redd for det må man bruke greier og tykk bh.. det gidder ikke jeg hvertfall.

Skrevet

Nei, jeg har ingen komplekser for kroppen min, og jeg er ikke av dem som blir moralsk indignert over hvordan andre kler seg. BH er et unødvendig plagg, som er temmelig plagsomt for temmelig mange.
Jeg bruker det aldri hjemme, og sjelden på fritiden. Bare under tynne transparente plagg.
På jobb bruker jeg det bare for å ikke virke distraherende på andre, fordi jeg vet at det finnes folk som bryr seg.
Om sommeren er det klamt og ukomfortabelt, og jeg unngår det om jeg ikke går med penklær.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt hvordan det kan skje med et uhell. Da må jeg jo isåfall glemme BH-en hjemme en dag og det er like utenkelig som at jeg glemmer å ta på meg buksa. Hjemme kan jeg godt se sånn ut, eller at jeg har på en tykk jakke som skjuler at jeg ikke har på BH hvis jeg går på butikken kjapt. 

Anonymkode: b7da4...47d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ubehagelig men kun pga menn som seksualiserer det og ser på meg som om de skal voldta meg om fire sekunder. Så jeg går som oftest med bh kun for å slippe åssen menn ser meg om jeg ikke bruker BH. Bh er vondt og klamt så hadde jeg vært kun opp til meg hadde jeg gått uten 

Anonymkode: e10cb...d24

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Om folk ikke liker det de ser, så får de la være med å se da E6D94999-D8D1-4803-AAB6-15E8B3DF5DFC.gif.347f8a793b90612e52a16254a1d06917.gif

AnonymBruker
Skrevet

Mine nippler er umulig å skjule ved tettsittende...så må bare bli slik..

Anonymkode: 1d509...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Jg går aldri sånn, ikke ved et uhell engang. Vulgært og uaktuelt. 

Anonymkode: 78318...bb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si at jeg synes det er litt ubehagelig. Ikke på grunn av at det er synlige brystvorter i seg selv, men på grunn av oppmerksomheten man får. Det er uunngåelig at folk ikke legger merke til det og jeg har ikke behov for å vise meg frem eller få oppmerksomhet på grunn av puppene mine.

Det er usannsynlig at det skjer ved et uhell, men man kan jo være uheldig med valg av bh eller om man går med bikini i et tynt materiale.

Anonymkode: 4bc4e...1fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I prinsippet synes jeg det er tøvete at folk blir hysterisk av å se en brystvorte gjennom klær. La folk få gjøre som de vil.

Når det er sagt har jeg store bryster, og som jeg fikk tidlig. Jeg fikk mye uønsket oppmerksomhet, både seksuelt motivert fra menn, men også andre. En dame bad meg om å legge de vekk da jeg var 12år i hettegenser, som om jeg bare kunne kle de av og legge de igjen hjemme. Så jeg gjør alt for å unngå å tiltrekke mer oppmerksomhet til dem.

Anonymkode: c19a9...234

Skrevet

Er 47 så det er litt kleint å ha synlige brystvorter da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 12.59):

Forstår ikke helt hvordan det kan skje med et uhell. Da må jeg jo isåfall glemme BH-en hjemme en dag og det er like utenkelig som at jeg glemmer å ta på meg buksa. Hjemme kan jeg godt se sånn ut, eller at jeg har på en tykk jakke som skjuler at jeg ikke har på BH hvis jeg går på butikken kjapt. 

Anonymkode: b7da4...47d

På mange bh'er uten padding viser det gjennom selv om man har bh på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg har små spretne pupper🤣   Men er gift og går ikke sånn offentlig. Går ofte med BH uten spiler og padding da.  

Anonymkode: d251f...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men siden jeg må fryse, gå i lite klær og uten bh for at det skal skje er det rimelig lett å unngå.

Anonymkode: 157da...96b

AnonymBruker
Skrevet

eller sånn?

Oakville High School teacher now going viral after turning up to classes with giant fake breasts.

Anonymkode: e5683...0df

Skrevet
Duff skrev (6 timer siden):

Er 47 så det er litt kleint å ha synlige brystvorter da.

Nei , 47 år er en perfekt alder for det.  😉

• Liker 1
Skrevet
Merlin skrev (1 time siden):

Nei , 47 år er en perfekt alder for det.  😉

😂

• Liker 1
Skrevet
Duff skrev (12 timer siden):

😂

Ingenting å le av.  Dette er alvorlig.  🙂

Skrevet (endret)

Ja, absolutt. Ville følt meg naken.  Så jeg kler meg aldri slik at brystvortene synes. 

Endret av Athena Freyja
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...