Gjest gjest Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 har oppskrift og hele pakka. det jeg lurer på er om jeg kan lage den helt ferdig i dag med fyll og alt,og sette den i kjøleskapet til i morgen. eller tror dere det vil bli metallsmak pga kakeforma? og om den tåler det.tenker på fyllet.vet at klippekrans og sikkert annen gjærbakst kan stå til neste dag i kjøleskapet. håper noen har peiling!
Arkana Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Du kan fint lage den i dag og servere i morgen. Har gjort det selv flere ganger, ingen rar smak og ikke noe problem med fyllet.
Gjest gjest Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 takk for svar. ser jeg har vært litt uklar her mente om den står ustekt i forma til i morra, og så steker den i morra. kan ikke steke den i dag,da jeg ikke klarer å holde fingrene fra fatet...
Arkana Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Jeg har ikke prøvd det selv, men tror nok det skal la seg gjøre. Det jeg ville gjort var å droppe etterheving og sette kaken sammen i formen, og så i kjøleskap til neste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå