Gå til innhold

Hvorfor er det slik at damer som går inn i forhold med mann med barn MÅ ha to barn selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det holder ikke med ett, man må liksom ha to for å «overgå» eksen. Hvorfor? 

Anonymkode: ac8f5...6ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i forhold med mann med barn og vil ikke ha noen selv. Folk har forskjellige behov. Tviler sterkt på at noen velger å få to barn kun for å «overgå eksen» som du sier. 

Anonymkode: 92dda...1a3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du her om damer som ikke har barn fra før? Isåfall er det vel ikke noe rart å ønske seg to egne barn?    De fleste kvinner jeg kjenner som har barn, har to barn. At fødselsraten nasjonalt er lavere enn dette, skyldes de kvinnene som ikke har noen barn.

Anonymkode: ec18a...eb3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man får vel det antall barn man selv ønsker. Og for mange er antallet to. 

Og ikke nedgrader menn til å være en hjernedød sæddonor, de er også en del av valget. 

Anonymkode: 41377...280

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke folk du kjenner... 🙄

Jeg kjenner ingen kvinner som velger antall barn utifra ønsket om å overgå eksen til partner. 

Kjenner ingen slike dumme damer. 

Anonymkode: eec52...77d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i forhold med en mann med 4 barn. Vi har ingen felles. Men ut ifra hvordan du tenker, så måtte vi fått 5 sammen 😂

Anonymkode: 8cd5b...f4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte å få 2 barn sammen med en mann som hadde 1 barn fra før av slik at vår førstefødte slapp å være «enebarn» 70% av tiden. 

Anonymkode: 6d9fe...afd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det holder ikke med ett, man må liksom ha to for å «overgå» eksen. Hvorfor? 

Anonymkode: ac8f5...6ec

De fleste vil ha to barn

Anonymkode: 7d1a9...691

Skrevet

lol

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er i et forhold med en mann som har fire barn. Selv hadde jeg to da vi ble sammen. Null ønsker om å "overgå eksen". Mine og dine barn er komplisert nok, vi var skjønt enige om å ikke få et eller flere felles barn.

Dersom jeg ikke hadde hatt barn selv, men vært ung nok til at det var naturlig å bli mor+falt for en med barn fra før, ville jeg ønsket egne barn i tillegg. Kanskje bare ett dersom jeg traff en med barn fra før, to hvis det var en barnløs mann.  

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har ett barn fra før, og vi venter vårt første felles barn, men det blir 15 år mellom felles og særkullsbarn, så jeg ønsker å ha minst 1 til barn etter dette for barnet vårt blir "enebarn" mesteparten av tiden, og jeg ønsker at barnet skal ha søsken nær i alder og vi har økonomi og kapasitet til flere barn. 

Anonymkode: 1219a...137

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke.. hvorfor vil noen som helst ha barn? 🤪🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med disse trådene der TS dikter opp en problemstilling og fremstiller den som et faktisk problem i samfunnet?

"Alle kvinner er reptilaliens! Hvorfor?"

Anonymkode: 13ab7...e81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ønsker barn selv også?  Er vel ikke vanlig at de vil gjøre det for å overgå eksen. 

Anonymkode: bd485...80f

Skrevet (endret)

.

Endret av The Grinch
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det sånn at noen må legge seg opp i andre menneskers ønske om barn? 

Anonymkode: ecb22...40e

AnonymBruker
Skrevet

Folk vil ha egne barn, ikke bare tilfeldig "arvede"...

Anonymkode: 0d0bb...14b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ville ha ønsket meg (minst) to barn uansett om han hadde barn fra før eller ikke.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det med disse trådene der TS dikter opp en problemstilling og fremstiller den som et faktisk problem i samfunnet?

"Alle kvinner er reptilaliens! Hvorfor?"

Det er en del menn som er her inne bare for å skape et dårlig bilde av kvinner eller som liker at kvinner blir utilpass. Slik er det over alt, og mange av dem søker kontakt med kvinner kun av den grunn.

Hørte ei på tiktok en dag, som hadde en klok fundering rundt dette. Hun sa at hun kjente noen kvinner som ikke liker menn, og de unngår menn. Henger på steder for lesber f.eks. eller går inn i andre kvinnetette fellesskap.
Menn som ikke liker kvinner derimot; de jakter på kvinner for å trakassere dem, spre løgner om hvem kvinner er og i verste fall forfølger og skader dem. Mange steder hvor kvinner samles opplever direkte trusler, slik som jentenattklubbene som har dukket opp i den seinere tida i flere amerikanske byer.

*
Til ts: Det er jo veldig lurt før man går inn i forhold, å avklare forventninger til det med å få (flere) barn.
Å gå inn i forhold med noen som ikke har samme ønsker for livet er jo ren idioti.

Endret av Andro
  • Liker 1
Skrevet

Dersom du ikke ønsker flere barn eller kun en så sier man dette i før man planlegger et samliv sammen.

De fleste ønsker søsken til barna sine,  bonusbarba har man ikke hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...