AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Tror jeg trenger solskinnshistorier. Jeg leser jo overalt at folk har MA ofte så blir klart nervøs Jeg har, helt frem til i går, hatt en helt intens kvalme. Denne er nesten borte i dag, kjenner kun litt uggenhet. Brystene er mindre ømme, men det har de vært siste uka. Føler meg rett og slett ikke gravid i dag og er stresset. Skal til TUL til torsdag, så det er lenge å vente Noen hyggelige historier om dette? Anonymkode: baa5e...dfc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Må legge til at jeg fortsatt er ekstremt sulten ca hver andre time. Har ingen smerter og ingen blødning, heldigvis Anonymkode: baa5e...dfc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Jeg var svært kvalmen fra uke 4 til uke 6, plutselig så avtok det helt, og jeg er fremdeles gravid i uke 34. Ble ikke kvalm igjen før tredje trimester Anonymkode: 1b5e1...076
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg var svært kvalmen fra uke 4 til uke 6, plutselig så avtok det helt, og jeg er fremdeles gravid i uke 34. Ble ikke kvalm igjen før tredje trimester Anonymkode: 1b5e1...076 Det er betryggende blir helt stressa av å ikke kjenne på samme symptomer som jeg har gjort siste ukene Anonymkode: baa5e...dfc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Kvalmen er nå kommet noe tilbake, sammen med masse gass det er så sexy å være gravid.. Anonymkode: baa5e...dfc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Med førstemann var jeg kronisk kvalm uten pause gjennom hele første trimester, men med andremann hadde jeg flere kvalmefrie dager med påfølgende panikk for MA. Anonymkode: 4ff9d...b45
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Du er knapt nok gravid. Stress ned Anonymkode: 7825b...a74
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du er knapt nok gravid. Stress ned Anonymkode: 7825b...a74 Wow, takk. Skal gjøre det med en eneste gang. Flott tips Anonymkode: baa5e...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow, takk. Skal gjøre det med en eneste gang. Flott tips Anonymkode: baa5e...dfc Bare hyggelig😊 Anonymkode: 7825b...a74
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Takk til dere andre som kom med erfaringer. Håper det holder hele veien Og til den andre: dette har vi prøvd på i flere år og det tok IVF forsøk til. Det er første gang jeg er gravid, det er ikke bare bare for meg Anonymkode: baa5e...dfc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå