Gjest Gjest_tullemor_* Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 jeg vil overraske kjæresten som kommer fra jobb kl 5 med en koselig middag, med telys og ingen tv i tillegg har jeg ryddet og vasket hele leiligheten, og skifta sengetøy, er ikke jeg flink vel! jeg tenkte å lage tortillas og steke de i ovnen, med salat til. vi er veldig glad i taco, og tenkte det kunne være en enkel vri. jeg har ikke så mye penger i dag, og taco-ingredienser er ikke det billigste tortillas, tacokrydder, salsa...
Gjest 1111 Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor ikke lage nachos? Det kan fort bli litt billigere. Ha nacho-chips i en form som tåler stekeovnen og hell over med stekt kjøttdeig, salsa, mais, purre, avslutt med ost på toppen. Stek i ovnen til osten er gyllen.
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Hvis du kjøper alle taco-ingrediesene fra First Price, tror jeg du skal klare å få det ganske billig.
kallamilla Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Å, nå fikk jeg lyst på nachos form, Rhiakath! Har prøvd First Price taco ingrediensene, og de er slett ikke verst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå