AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Jeg kjenner det irriterer og tærer på forholdet. Han er tidvis som et barn jeg må passe på og jeg gidder snart ikke mer. Her er noen eksempler. - Han smører brødskiven sin helt ytterst på kanten av tallerkenen. Pga presset på skiven trykker han tallerkenen ned, den spretter opp i andre enden, og treffer kaffekoppen sånn at den velter utover bordet. Søl og gris. Så skal han tørke og da gnir han alt rundt på bordet. Dette har skjedd sikkert femti ganger. Hvem må vaske etterpå? Meg. - Han skulle rydde ut av bilen på hytta. Dvs rydde og rydde. Han slengte alle skiene og stavene fra seg ved siden av bilen og gikk inn. Så begynte det å snø. Resultat - 40 cm nysnø over, jeg nektet å grave dem fram, og ingen fikk gått på ski. - Vi måtte fylle diesel på bilen, men han hadde sett seg ut en spesiell stasjon han ville fylle på. Vi kjørte forbi minst ti stasjoner, og …. så gikk vi tom. Der satt vi da, tomme for diesel, det snødde og han måtte ut og gå tilbake til nærmeste stasjon. - Han bråker sånn. Han klarer ikke å ta hensyn til at andre bor i huset og slamrer med dører, slenger kopper i vasken, setter på tv kjempehøyt, osv. Det hjelper heller ikke at han ofte slutter sent på jobb og kommer styrtende inn i huset, bråker og herjer og vekker både meg og datteren vår. Gang på gang på gang. - Han hentet datteren vår på dans. Kom hjem med henne, men glemte alt av utstyr. Jakka, lua, votter og dansesko glemte han. Og hvem måtte dra tilbake og hente det fordi han måtte noe annet? Meg. Jeg orker snart ikke mer av disse dustete kløne-episodene. Dette var bare et lite utvalg, det skjer nye idiotiske ting hver dag. Han lærer ikke heller, og han tar ikke kritikk. Da blir han forbanna. Hva gjør man med sånne menn?? Anonymkode: 29bdc...ebf 9 32 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Hva er hans positive egenskaper, om du også vil ramse opp de? Hvordan ville han oppsummert dine negative egenskaper? Anonymkode: 681d5...630 20 8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Nå har jeg kanskje en godt under gjennomsnittlig lav terskel for å tenke «dropp han», og her tenker jeg nettopp «dropp han». Dette kommer aldri til å forandre seg. Samtidig: Nå er du veldig fokusert på de negative sidene hans, og da vokser de og skygger over de gode sidene hans. Så da blir spørsmålet: Er du villig til å se forbi denne kløningen, elske han på tross av det, og dyrke de gode sidene hans? Hvis ja: kjør på ❤️ Hvis nei: forbered deg på at irritasjonsmomentene kommer til å vokse helt fram til den dagen du omsider dropper han. Begge deler kan være rett, det er opp til deg. Anonymkode: aab02...db2 16 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Han må du droppe. Det er da vel ingen som vil være sammen med et barn når man har barn selv. Anonymkode: 5f60a...b32 15 1
Maskinfører Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Han er morsom da måtte gå og hente diesel pga han ikke gadd og fylle på den første 27 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Hva ønsker du å få bekreftelse på ts? Anonymkode: e39a8...ae5 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Lat og lite praktisk anlagt. Blir aldri bedre Anonymkode: 0ca31...39c 10 1
Rights Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Høres ut som om han er litt under snittet intelligent. Gratulerer, du er sammen med en idiot. 18 11
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Jeg har en mann som er distré, glemsk og klønete. Forskjellen mellom min og din er at han tar konsekvenser av det. Ting nedsnødd? Grave dem ut uten å klage. Å gå tom for diesel hadde ikke skjedd, bilen melder rekkevidde og skal ha sikkerhetsmargin, så ønske om en bestemt stasjon hadde jeg lagd død. La Google maps beregne hvor langt det er. Å bråke når andre sover er ikke klønete men hensynsløs. En mann som er så selvsentrert at han ikke gidder ta hensyn til sine nærmeste hadde jeg nok kvittet meg med når han ikke hadde noen helt fantastiske egenskaper som veier opp for det. Anonymkode: 9ef5c...6ed 35 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Han kommer aldri til å endre seg. Vil du datteren din skal vokse opp med å se at dette er standarden hun skal sette til menn? Så finner hun seg en like håpløs fyr når den tid kommer. Anonymkode: 90cd1...de6 12
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 Du fokuserer veldig på alle feilene hans. Har han noen gode egenskaper? Anonymkode: 56045...ef8 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 Jeg reagerer mer på "meg" svarene dine. Jeg ville aldri i livet vasket / fikset / ordnet noe etter min mann. Du har blitt mora hans og det vet han. Hvorfor skulle han endre på noe da? Anonymkode: 9ec39...d4e 27 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Hvorfor kan han ikke vaske opp kaffesølet selv? Jeg ville tatt en alvorsprat med han om å bråke, men resten av feilene tar han jo stort sett ansvar for å ordne opp i høres det ut som. Anonymkode: 1f48a...377 9 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 Håper barnet er gammelt nok til samvær med far hvis han skal bo alene. Eller, han er gjerne i skjermet bolig med assistenter👀😅 Anonymkode: 2f326...be4 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #16 Skrevet 7. april 2023 Er han noen gang utredet for adhd? Anonymkode: f767f...b2f 12 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er han noen gang utredet for adhd? Anonymkode: f767f...b2f Tenkte med en gang på adhd. Anonymkode: 56045...ef8 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Skrevet 7. april 2023 Haha, jeg må le. Alt utenom bråkingen er jo nesten så teit at det er morsomt Bare slutt å rydd opp etter han? Vi alle har nok noen kvaliteter ved oss partner ville vært foruten, inkludert deg også TS, ingen er perfekt. Du får vel bare bestemme deg for hvor mye du elsker denne mannen, og handle deretter. Ville snakket med han om disse tingene, på en grei måte vel og merke som ikke er beskyldende, som flere nevner kan det hende han har feks ADHD Anonymkode: d5031...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #20 Skrevet 7. april 2023 Jeg tenker også på adhd. Dette er helt klassisk atferd. Og adhd symptomene kan bli veldig mye verre etter å få barn. Anonymkode: 2d245...62e 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå