Gå til innhold

Fri til en fremmed jente for å ta henne med på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det egentlig? Jeg tenker det er en effektiv måte å få oppmerksomhet på. Hun kommer helt sikkert til å si nei til ring på fingeren, men da kan man følge opp med et spørsmål om hun vil bli med på en date istedenfor ekteskap. Det viser en del selvtillit, men man må vel være forsiktig så man unngår å virke tilbakestående. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes veldig unormalt ut, og ville ha redusert sjansene for date betraktelig for min del….

Anonymkode: 60edb...5ed

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er nok selvtillit å bare gå å spørre om en date. Frieri første gang, nei takk! 

Anonymkode: 763fd...cf6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Majer said:

Hvordan fungerer det egentlig? Jeg tenker det er en effektiv måte å få oppmerksomhet på. Hun kommer helt sikkert til å si nei til ring på fingeren, men da kan man følge opp med et spørsmål om hun vil bli med på en date istedenfor ekteskap. Det viser en del selvtillit, men man må vel være forsiktig så man unngår å virke tilbakestående. 

Jeg tror, som du sier selv, at dette fort vil få deg til å virke tilbakestående. 

Anonymkode: bcfe7...8aa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er nok ikke så lurt det 

• Liker 1
Skrevet

Fri gjør en når en har lyst til å få ja. Får du ja er du faktisk forlovet med et menneske du ikke kjenner. Får du nei er det da noen vits i å fortsette?

AnonymBruker
Skrevet

En effektiv måte å framstå uerfaren og tilbakestående på. Viser på ingen måte selvtillit.

Anonymkode: 5baff...551

AnonymBruker
Skrevet

Fin måte å virke desperat på.

Anonymkode: edc66...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok sagt nei fordi det hadde virket veldig teit.

Anonymkode: 33fd2...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...