Gå til innhold

hater at mannen har sex med meg når jeg er full

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke drikke.

Jeg blir alltid så himla full, og derfor drikker jeg ikke ofte, men når jeg drikker, blir jeg så gæli full, og jeg våkner alltid opp dagen etter å kjenner at jeg har hatt sex, men jeg husker det ikke, har bedt mannen min om å ikke gjøre det, men han hører ikke etter, jeg har blitt gravid 2 ganger på grunn av dette og jeg blir litt sint for han tar seg til rette

Anonymkode: c0487...3b3

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok....

Anonymkode: 335c6...e16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si fra til han da, eller gå fra han eller slutt å drikk så mye eller noe

Anonymkode: 89d86...d2a

• Liker 8
Skrevet

Det regnes som voldtekt. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke drikke.

Jeg blir alltid så himla full, og derfor drikker jeg ikke ofte, men når jeg drikker, blir jeg så gæli full, og jeg våkner alltid opp dagen etter å kjenner at jeg har hatt sex, men jeg husker det ikke, har bedt mannen min om å ikke gjøre det, men han hører ikke etter, jeg har blitt gravid 2 ganger på grunn av dette og jeg blir litt sint for han tar seg til rette

Klassisk problem i trøndelag.

Anonymkode: 1201f...fd8

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så da er det tydelig at han tenner på at du er så full at du ikke husker det. Har dere snakket sammen om det og det at han ikke klarer å styre seg? At du har sagt du ikke vil ha sex når du er for full og han likevel tar seg til rette er jo selvfølgelig ikke greit. Du må vise nulltoleranse for det. Samtidig som du sikkert bør droppe alkohol når du aldri klarer å la være å drikke deg bevisstløs. Det er faktisk farlig. En overdose med giftstoffer.

Prat med mannen og dropp alkohol. Problemet løst.

Anonymkode: d397b...efd

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (7 minutter siden):

Det regnes som voldtekt. 

Var sikkert det ts fisket etter.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Tror du det er et tenningsmønster eller mer en observasjon på hvordan han er som person? Uansett, dette er ikke noe som karaktiserer et sunt forhold

Anonymkode: 96159...3bb

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, MyMichelle said:

Det regnes som voldtekt. 

Nei, det gjør ikke det.

Hvordan vet du at TS ikke blir et superkåt dyr når hun drikker, som tvinger mannen til sex?

Hun husker jo ikke noe.

• Liker 24
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Løsningen er jo ekstremt enkel: Drikk mindre...

Anonymkode: 21b1e...63a

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det gjør ikke det.

Hvordan vet du at TS ikke blir et superkåt dyr når hun drikker, som tvinger mannen til sex?

Hun husker jo ikke noe.

Lett å alltid gi kvinnen skylden. 
Om man har sex med en som er for full til å samtykke regnes det som voldtekt. Hun har sagt fra til ham når hun er edru at hun ikke vil.

Endret av MyMichelle
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Løsningen er jo ekstremt enkel: Drikk mindre...

Anonymkode: 21b1e...63a

så jeg kan ikke ha det gøy noen ganger for jeg kan risikere å måtte ha sex uten at jeg husker det, hver gang folk springer på fjellet kan jeg banke de sønder å sammen for de springer ute. Da må folk slutte å løpe i fjellet

• Liker 1
Skrevet

Du får sove på sofaen problem løst 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

så jeg kan ikke ha det gøy

du har det jo ikke gøy. Du husker jo ingenting. I hvilken verden er det gøy? 

Anonymkode: d6893...e86

• Liker 21
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du vite det er mannen din du har hatt sex med når du ikke husker noe? 

Anonymkode: b3e7b...1d0

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

så jeg kan ikke ha det gøy noen ganger for jeg kan risikere å måtte ha sex uten at jeg husker det, hver gang folk springer på fjellet kan jeg banke de sønder å sammen for de springer ute. Da må folk slutte å løpe i fjellet

Er du edru nå? Syns det du skriver bærer preg av umodenhet. Eller at du er beruset. Eller bare litt enkel. Slutt å drikk.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ingen annen løsning en mindre alkohol. Du husker ikke hva som har skjedd og du har kanskje ikke pratet om dette med typen? Hvem vet hva som har skjedd? Kanskje du har tryglet om sex og ytret ønske om sex som er litt utenom det du ville hatt i edru tilstand? Typen er sikkert også aloholpåvirket? Om du er drøyere i senga når du er full er det klart typen blir med å har sex.. Lett å få slutt på egentlig. 

• Liker 8
Skrevet

Kan selvfølgelig være voldtekt som du beskriver, men trenger ikke være det.

Hvis det ikke er voldtekt, så er du ansvarlig for det seksuelle du gjør i beruset tilstand.

Har du snakket med mannen din om hva som egentligen skjer, hva du gjør?

Hvordan er deres sexliv for øvrig?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, du kan ikke ha det gøy lengere. Såfremt du ikke synest det er gøy å muligens havne opp med sex uten å ha lyst. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan ikke drikke.

"klaskerpåpannen"

Anonymkode: 9fc56...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...