AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Jeg er rådvill. Kanskje trenger jeg bare sutrestøtte. Samboeren, mann i trettiåra, har ingen sexlyst og har ikke hatt det på halvannet år. Jeg gjør mitt aller beste på å være tålmodig og forståelsesfull, forsøker å skape sunne samtaler om det, osv. Når vi en sjelden gang har sex, så blir jeg veldig redd for å bli for gira selv/skremme han vekk, noe som ender med at jeg ikke tør slippe meg løs og kose meg. Sexen blir rett og slett ganske kjipt, som er det helt motsatte av hva jeg ønsker når jeg aller helst vil at han skal få lysten tilbake. Det har blitt en så vond sirkel. Forholdet er ellers godt. Vi er veldig glade i hverandre og ønsker å være sammen livet ut. Jeg elsker sex. Jeg savner sex. Jeg savner nærhet. Jeg savner lysta på hverandre. Jeg savner å kunne hoppe på han når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg savner å kunne være åpent gira. Jeg savner å kjenne meg begjært. Jeg savner den mannen jeg i utgangspunktet ble kjæreste med. Jeg føler meg forlatt. Anonymkode: bfdd7...e82 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 I feel you. Litt samme greia her. Det har liksom dødt litt ut fra hans side. Ja vet vi er glade i hverandre og har det bra. Men sitter på samme følelsen. Håper det ordner seg for deg❤️ Anonymkode: 74e8c...d1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå