Gå til innhold

Noen mannfolk her som....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått napp på tinder o.l ved å bare skrive "pule"? 😄 vil i såfall høre fra denne legenden. .hvordan d gikk etc. Hvor mange sure svar før det ble napp

Anonymkode: dab08...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vegne av menn vil jeg bare be om unnskyldning.

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har fått napp på tinder o.l ved å bare skrive "pule"? 😄 vil i såfall høre fra denne legenden. .hvordan d gikk etc. Hvor mange sure svar før det ble napp

Ingen får napp av det. Hvorfor er det underholdning for deg at menn er respektløse mot kvinner? 

Anonymkode: 72ab5...c4f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er gjort  en test som viste at en journalist som sendte tusen slike meldinger fikk napp hos to. Det er absolutt mulig. Tenk en av fem hundre. 

Endret av Majer
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Exinferis skrev (13 minutter siden):

På vegne av menn vil jeg bare be om unnskyldning.

White knight

Anonymkode: c993b...07d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk spørsmål på byen i mine glansdager.Pule hos deg eller meg spurte ei dame om.Det ble hos meg😄

Anonymkode: ed2f1...d25

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå, men som oftest er det enklest når de har bilder som indikerer noe seksuelt (som rumpebilder, halvnakne bilder, osv). Ellers kan du jo bare skrive "Netflix og chill?" folk flest skjønner hva det mener uten at det er så personlig direkte.

Anonymkode: b4416...e8e

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (6 timer siden):

Det er gjort  en test som viste at en journalist som sendte tusen slike meldinger fikk napp hos to. Det er absolutt mulig. Tenk en av fem hundre. 

Faktisk 2promille sjanse da

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Etter å ha snakket med dama om dette, som desverre tiltrekker seg mannfolk uansett hvor hun er, så er det ikke grenser for hvor teite de første meldingene kan være, blir oppriktig flau på vegne av menn. 

Hvis det skulle funke å kun skrive "pule?", så er det noe alvorlig galt med dama, om det i det hele tatt er mulig 

Jeg har hatt null problem å møte noen gjennom tinder når jeg var der, men starter alltid samtalen med respekt, og gir et ektefølt kompliment, ikke klipp og lim som mange tullinger gjør 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...