AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Jeg har tenkt veldig lenge på å ta leppe fillers, men er redd. Mest redd på grunn av smerten, tåler ingenting. Dere som har leppe fillers eller har tatt. Er det vondt? Hvor mye ml anbefales? Evt hvilken klinikk er best? Anonymkode: 9e854...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Lip fillers ser fint ut i starten (etter hevelse osv) - men med tiden kan fillersene gli ut og havne utenfor leppekanten. Jeg har lang erfaring med fillers - og slutt resultatet nå er at overleppa mi ser ut som en gorilla… ja veldig overdrevent, men den siger opp i partiet mellom fargen på leppen min og nesa. Det er en av fallgruvene med fillers, men dette kan også fikses med en sprøyte som løser opp filleren. Jeg har også gjentatte ganger opplevd at fillers kapsler seg. Det er en helt naturlig respons av kroppen. Da føles filleren ut som klumper i leppa. Men det tar tid før dette kan skje og det skjer ikke med alle. Kapsling har jeg opplevd etter 1-2 år. At filleren siger opp ca 1-2 år. Men mesteparten av filleren løses bare opp av kroppen og forsvinner. Problemet mitt er at jeg har fylt på mange ganger, som man må for å opprettholde resultatet Jeg vil heller råde deg til å sjekke ut lip tattoo. Det er en dus farge som matcher din leppefarge, som gir en illusjon av større lepper. Som en lipliner Men om du går for fillers, man får en bedøvelses krem så man kjenner så vidt sprøyten. De bruker også sprøyter med super tynn nål. På noen partier av leppen med mer nerver - som f eks midt på leppen /leppe kanten kan det gjøre vondt, men det varer ikke mer enn et par sekunder. Beste stedet jeg har fått fillers er hos Sol Elise på Vanity clinic i Oslo Anonymkode: 7a8bf...474
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lip fillers ser fint ut i starten (etter hevelse osv) - men med tiden kan fillersene gli ut og havne utenfor leppekanten. Jeg har lang erfaring med fillers - og slutt resultatet nå er at overleppa mi ser ut som en gorilla… ja veldig overdrevent, men den siger opp i partiet mellom fargen på leppen min og nesa. Det er en av fallgruvene med fillers, men dette kan også fikses med en sprøyte som løser opp filleren. Jeg har også gjentatte ganger opplevd at fillers kapsler seg. Det er en helt naturlig respons av kroppen. Da føles filleren ut som klumper i leppa. Men det tar tid før dette kan skje og det skjer ikke med alle. Kapsling har jeg opplevd etter 1-2 år. At filleren siger opp ca 1-2 år. Men mesteparten av filleren løses bare opp av kroppen og forsvinner. Problemet mitt er at jeg har fylt på mange ganger, som man må for å opprettholde resultatet Jeg vil heller råde deg til å sjekke ut lip tattoo. Det er en dus farge som matcher din leppefarge, som gir en illusjon av større lepper. Som en lipliner Men om du går for fillers, man får en bedøvelses krem så man kjenner så vidt sprøyten. De bruker også sprøyter med super tynn nål. På noen partier av leppen med mer nerver - som f eks midt på leppen /leppe kanten kan det gjøre vondt, men det varer ikke mer enn et par sekunder. Beste stedet jeg har fått fillers er hos Sol Elise på Vanity clinic i Oslo Anonymkode: 7a8bf...474 Takk for svar. Hvor mye ml tok du? Anonymkode: 9e854...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Gjør grise vondt og ser dumt ut. Aldri igjen. Anonymkode: 52a62...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Er det noen som også evt har erfaring med kjeve og hake fillers? Er det et bra alternativ for å fjerne dobbelhake og få frem jaw linen? Anonymkode: 9e854...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar. Hvor mye ml tok du? Anonymkode: 9e854...3ad Jeg startet med en halv ml fordelt på begge lepper - fylte på ca 1 gang i året. Så et år klinka jeg til og ville ha 1 ml i hver leppe. Det ble ALT for mye 😂 Det er best å starte litt smått. Både for å se om du liker deg selv med det, for å være sikker på at du stoler på behandleren, og i tilfelle man får en reaksjon. Et godt råd er å ta en allergi pille før behandling - uansett type filler 😊 Det kan redusere hevelse en god del Jeg er også nysgjerrig på fillers på hake/kjeve for et mer markert utrykk. Har tidligere fyllt på kinnben og det funka bra, den skled ikke ut 😊 Anonymkode: 7a8bf...474
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det noen som også evt har erfaring med kjeve og hake fillers? Er det et bra alternativ for å fjerne dobbelhake og få frem jaw linen? Anonymkode: 9e854...3ad Tok noe rundt munn og for røykelinjer. Noe har lagt seg som klumper så det ser ut som litt halvlange underjordiske kviser. Sa ifra til behandlingstedet, men de nekta for at det var pga fillers. Har hatt den der i over et år og etter jeg hadde tatt fillers, jeg kunne visst få en sprøyte som løste det opp. Kosta visst litt den også, for en feil de har gjort. Var på signaturklinikken. Nei, sånt er dessverre et sjansespill. Tok også tear trough. Var kjempefint de første mnd. nå har det pølsa seg så rart, jeg har også sagt ifra om det. Og de påstår det er perfekt utført. Som sagt et sjansespill, og klinikkene tar dårlig kritikk til seg, de oppfører seg like barnslige som influencere. Anonymkode: 52a62...cf4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg startet med en halv ml fordelt på begge lepper - fylte på ca 1 gang i året. Så et år klinka jeg til og ville ha 1 ml i hver leppe. Det ble ALT for mye 😂 Det er best å starte litt smått. Både for å se om du liker deg selv med det, for å være sikker på at du stoler på behandleren, og i tilfelle man får en reaksjon. Et godt råd er å ta en allergi pille før behandling - uansett type filler 😊 Det kan redusere hevelse en god del Jeg er også nysgjerrig på fillers på hake/kjeve for et mer markert utrykk. Har tidligere fyllt på kinnben og det funka bra, den skled ikke ut 😊 Anonymkode: 7a8bf...474 Ohhh😂 Ja jeg som ikke tåler smerte vil helst ikke oppleve den smerten 2 ganger, så derfor er jeg usikker på om jeg skal ta 0.5ml eller 1 ml. Ut ifra bilder så troe jeg 1 ml hadde sett ganske bra ut på meg, men man vet jo aldri. Jeg er jo fortsatt ung, så er veldig nysgjerrig på hake og kjeve fillers. Vil helst ta noe som er aktuelt for min alder og ikke rett på fettsuging/botox Anonymkode: 9e854...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Jeg har tatt hake pga jeg har et søkk midt på haken som Mads Hansen har. Var ikke vondt. Vurderte jawline men da jeg gjorde research var det mange spesialister som frarådet det fordi filleren egentlig aldri forsvinner helt og pga filler er hyaluronsyre som trekker til seg vann vil man med tiden bare se mer tjukk og bred ut i kjeven og tyngdekraften vil trekke huden mere ned med filler enn uten filler Så jeg har stoppet med fillere nå, fylte det søkket i haken men fraråder å ta hakeskulpturering i underkant av haken eller jawline Anonymkode: 4ef35...356
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ohhh😂 Ja jeg som ikke tåler smerte vil helst ikke oppleve den smerten 2 ganger, så derfor er jeg usikker på om jeg skal ta 0.5ml eller 1 ml. Ut ifra bilder så troe jeg 1 ml hadde sett ganske bra ut på meg, men man vet jo aldri. Jeg er jo fortsatt ung, så er veldig nysgjerrig på hake og kjeve fillers. Vil helst ta noe som er aktuelt for min alder og ikke rett på fettsuging/botox Anonymkode: 9e854...3ad Ingen seriøs klinikk fyller 1ml i lepper av gangen! Skal du ha i lepper må du begynne med 0.5 ml og fylle på med 0,3-0.5 ml av gangen noen måneder etter det og noen måneder etter det og noen måneder etter det igjen. Når du har oppnådd ønsket størrelse på leppene må du vedlikeholde med en gang i året men for å komme dit må du regne med å fylle 3 til 4 ganger først. Anonymkode: 4ef35...356 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Jeg har smale lepper og tok 0,5 ml for mest mulig naturlig resultat. Fikk en pen hjerteformet overleppe i to uker, som kun meg og samboren merker fordi vi visste det. Etter to uker viste det nesten ikke i det hele tatt. Bortkastede tusenlapper. 1 ml ville jeg uansett aldri gjort, for det ville vist for godt igjen. Vil jo se ut som meg selv. Mitt råd er å bare droppe det. Ikke verdt pengene for noe som virker i ca 3 måneder. Anonymkode: 6e0a6...544 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har tatt hake pga jeg har et søkk midt på haken som Mads Hansen har. Var ikke vondt. Vurderte jawline men da jeg gjorde research var det mange spesialister som frarådet det fordi filleren egentlig aldri forsvinner helt og pga filler er hyaluronsyre som trekker til seg vann vil man med tiden bare se mer tjukk og bred ut i kjeven og tyngdekraften vil trekke huden mere ned med filler enn uten filler Så jeg har stoppet med fillere nå, fylte det søkket i haken men fraråder å ta hakeskulpturering i underkant av haken eller jawline Anonymkode: 4ef35...356 Stemmer, har også hørt at man ser bredere ut. Hva kan hjelpe mot dobbelhake? Dette er arvelig så hjelper ikke å gå ned i vekt heller Anonymkode: 9e854...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer, har også hørt at man ser bredere ut. Hva kan hjelpe mot dobbelhake? Dette er arvelig så hjelper ikke å gå ned i vekt heller Anonymkode: 9e854...3ad Fettsuging eller belkyra. Fraråder belkyra da det kan gi nerveskader. Sannsynligvis har du ikke så stor dobbelhake som du innbiller deg, vare at du studerer din egen og legger ikke merke til andres så du tror din er unormal. Se mere på folk rundt deg på kontoret og bussen så ser du at du sannsynligvis er helt normal Anonymkode: 4ef35...356
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Smerte er ikke det du bør være redd for, vær heller redd for resultatet, 99 av 100 ganger gjør man leppene styggere, så sjansen er veldig liten for at det skal se bra ut Anonymkode: 7dcf2...a85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå