AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 Forrige gang hos psykologen sa han før vi kom helt i gang at han måtte lese litt på notater fra sist. Så sier han "å ja jeg har jeg skrevet ned noen stikkord", og videre leser han følgende "hun roter rundt". Jeg ble nesten litt såret av det for jeg roter ikke rundt, hverken med menn eller i livet mitt..... Klarte ikke si noe men syns ikke det stemmer og har nå brukt to uker på å prøve forstå hva han mente. Ville du spurt neste gang? Og bør jeg si at jeg ble litt lei meg for ordlyden? Anonymkode: da8e3...f25 2
MyMichelle Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Jeg ville absolutt ha spurt. Og si gjerne du ble lei deg. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Spør han. Kanskje han mener at du roter litt når du ordlegger deg eller noe annet. Anonymkode: 20704...193
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Sikker på du ikke misforstod og at han mente at han rotet rundt selv fordi han ikke hadde forberedt seg til timen? Anonymkode: 62932...edb 2
Exinferis Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Er ikke det hele poenget med psykolog? Å snakke åpent? Hilsen en som ikke tør/tar seg råd til det.
Ninjapie Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Jeg mener at oppklarende spørsmål alltid er på sin plass og det er ikke noe feil i å spørre i dette tilfellet. Som nevnt over her i tråden, gjerne vis til hvordan du oppfattet det. En liten, mulig bedrende tanke jeg har; Det er at personlige notater er nettopp akkurat det, personlige. Det å tyde hva en person mener basert på notater alene kan være vrient. De blir skrevet i det ene øyemed med hensikt, og skal kun tolkes av én person, "forfatteren" selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå