AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Skrevet 7. april 2023 I barnehagen og kanskje opp til 12 års alder gjorde gutter mye søtt når de likte meg. Plukket blomster, ga meg favorittlekebilen dems, tegnet hjerte i sanden, spikket pinne med initialene våres på, leide hender, lå i gresset å tullet, kaster steiner på vinduet mitt for å få oppmerksomheten min og vinke, holdt av pulten så vi kunne sitte sammen, tegnet navnet mitt på penalet sitt, kjøpte min favoritt kjærlighet på pinne og ga meg hver dag i storefri++++ Hva har skjedd med romantikken i dag? Jeg vil ha en mann som gjør søte ting for å vise at han liker meg men det går jo stort sett bare i "Pule?" meldinger på Tinder og blir man invitert på en ordentlig date så gidder han ikke engang pynte seg eller betale. Har jeg bare vært uheldig eller er romantikk død og menn blitt late? Anonymkode: 1e2d6...b43 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Romantikk kan være flere ting enn å kaste stener og å tegne hjerter. Synes menn i dag er romantiske til stadighet. Har hatt samme mannen i 10 år, og det skorter ikke på romantikk. Alle par jeg kjenner er også romantiske i større eller mindre grad. Anonymkode: 586d9...831
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Romantikk kan være flere ting enn å kaste stener og å tegne hjerter. Synes menn i dag er romantiske til stadighet. Har hatt samme mannen i 10 år, og det skorter ikke på romantikk. Alle par jeg kjenner er også romantiske i større eller mindre grad. Anonymkode: 586d9...831 Hva gjorde han som var romantisk når han sjekket deg opp og dere datet? Før dere ble kjærester Anonymkode: 1e2d6...b43
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjorde han som var romantisk når han sjekket deg opp og dere datet? Før dere ble kjærester Anonymkode: 1e2d6...b43 Kom bort til meg å ga meg et fint kompliment (ikke noe ekkelt eller i fylla). Inviterte på kaffe. Den gangen var han kun 19 år. Anonymkode: 586d9...831
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Har inntrykk av at menn er romantiske om de mener kvinner er verdt å være romantisk for. Anonymkode: 586d9...831
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 "Chivalry is dead...bitches killed it" I denne me2 og "måbaresnakkelitt" verden er nok dette en varig konsekvens..bedre å tømme seg på tinder Anonymkode: ba01d...d15
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Chivalry is dead...bitches killed it" I denne me2 og "måbaresnakkelitt" verden er nok dette en varig konsekvens..bedre å tømme seg på tinder Anonymkode: ba01d...d15 Dette er jo bare tull. Du kan helt fint sjekke opp kvinner. Men du kan ikke trakassere. Noen menn har vansker med å skille disse to. Anonymkode: 586d9...831 2 2
norw Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Hyggelig å gjøre små, romantiske ting, men dette med at mannen skal betale på date må du bare glemme. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Du var nok særlig heldig med disse guttungene du møtte på, og kanskje du hadde en personlighet og væremåte som trygget frem disse godene sidene i dem?☺️ Vet ikke hvor gammel du er, men da jeg vokste opp på 80-jet guttene med oss dersom de likte oss. Terget oss og det som nesten kunne kalles mobbing. Jeg trodde de hatet meg og det opplevdes som mobbing. Etterhvert kom det frem at de likte oss. Gjerne flere år senere. Og har skjønt det er et kjent fenomen at guttunger terger jentene de liker. Gjerne opp i tidlig ungdomsalder. Jeg tror det var like vanlig ‘i gamle dager som da og nå? Anonymkode: 3200f...efb
Majer Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 (endret) Menn er usikre på hvordan de skal oppføre seg. Så har man også bruk-og-kast-samfunnet. Det er mange som får mer ut av å sende hundre "pule-meldinger" og får svar fra en med en gang enn at de bruker flere uker på å date noen før samleie. Man premieres altså ikke for å være som før. Synd, men sant. For å få en endring må man gjøre ff og ons til en sjelden ting. Endret 7. april 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Ang de søte guttene du møtte på i barneårene. De finnes nok fortsatt, bare kanskje ikke så mange av dem. De er nok godt oppdratt og har fine foreldre;) Og de ble nok tidlig godt gift og gode familiefedre☺️ Anonymkode: 3200f...efb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "Chivalry is dead...bitches killed it" I denne me2 og "måbaresnakkelitt" verden er nok dette en varig konsekvens..bedre å tømme seg på tinder Anonymkode: ba01d...d15 Hvis du ikke vet forskjellen på seksuell trakassering og hyggelige gester så er det best at du holder deg unna dating ja. Generelt bør du holde deg unna damer når du omtaler damer for "bitches" som en 13 åring som har hørt litt for mye på 50Cent lol Anonymkode: 1e2d6...b43 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 norw skrev (16 minutter siden): Hyggelig å gjøre små, romantiske ting, men dette med at mannen skal betale på date må du bare glemme. Hva slags romantiske ting og gester gjør du for å vise at du liker henne før du får bedt hun på date og i begynnelsen av datingen da om jeg får spørre? Anonymkode: 1e2d6...b43
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Jeg vet ikke helt om det handlet om romantikk akkurat. For i forkant av barneskolealder lurte jeg stadig nabo-jentene inn i teltet mitt i hagen. Og der lekte vi doktor...🚩🚑 Anonymkode: 56f8e...130
norw Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva slags romantiske ting og gester gjør du for å vise at du liker henne før du får bedt hun på date og i begynnelsen av datingen da om jeg får spørre? Anonymkode: 1e2d6...b43 Skrev på generelt grunnlag, jeg er ikke særlig aktiv på datingfronten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå