AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Holder på med en fyr (31), men begynner å få litt avsmak pga en detalj Han kler seg normalt, men når han sitter så syntes alltid rumpesprekken hans. Hvorfor jeg ikke har lagt merke til dette tidligere… altså jeg aner ikke Er det helt på tryne å droppe noen pga dette? Det skjer jo overalt han sitter - sofaen min, bilen min (og det aller værste) på resturante/sosialt I går satt han sånn i sofaen til venninnen min. Såå flaut Jeg har prøvet ta det opp med han, men det er vanskelig uten at det blir litt tenåring-mor opplegg. Og det er så avtennende. Han syntes jeg maser. «Åja jada» sier han og drar opp buksa - for at han etter 5 min igjen sitter å gnir halve rumpa igjen opp mot hva enn han sitter på k30 Anonymkode: 00426...656
Exinferis Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Er det buksevalget som er problemet, holdningen, mangel på belte, mangel på "dekning" fra t-skjorte etc? Er det for tidlig å shoppe et belte til han evt? 😃 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Exinferis skrev (2 minutter siden): Er det buksevalget som er problemet, holdningen, mangel på belte, mangel på "dekning" fra t-skjorte etc? Er det for tidlig å shoppe et belte til han evt? 😃 Jeg tror ikke det er passformen på buksa, jeg tror det handler mer om hvor han syntes det er konfortabelt at buksa sitter når han selv sitter. Buksa er riktig passform når han står, og når han setter seg så glir den ikke ned med en gang. Men så setter han seg mer til rette og gjør en slags bevegelse slik at buksa sklir litt ned… Kan prøve gi han et par T-skjorter, han hadde aldri skjønt grunnen hvorfor 😂 det var godt tips! ts Anonymkode: 00426...656
Fant80 Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Noen som har vokst fra favorittbuksa dette her eller. Eller gjerne en som hadde størrelse 30-32 som konfirmant,og som nå 30 åring ikke har forstått at kroppen har forandret seg litt =P 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Er han overvektig? Anonymkode: 38462...0fd
17.11 Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Hahaha, trodde overskriften omhandlet en hund. 7 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Begynn å legge håndkle i seter han skal sitte, så får han begynne å dra opp bukse og truse når han sitter. Gris. Anonymkode: 1d472...dea 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Er han rørlegger? Anonymkode: 489da...1bd 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Samme greia her..kaller han bare for Mr Butt-Boy 😆 Her er det nok fordi han er så lang i overkroppen så vanlige T skjorter dekker ikke alt, kombinert med smale hofter og litt vom så buksa har ingenting å hvile på. Heldigvis har han nok vett til å kle seg ordentlig i offentligheten Anonymkode: c0650...82e
Gjest Warrior Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 (endret) Når jeg leste overskriften så jeg for meg noen som gnir rumpa si overalt med vilje😅Ikke bare at buksa glir ned. Du dropper da hvem du vil, det er jo opp til deg. Han kan gå kledd slik han vil, selv om det er rart at noen går kledd slik at buksa glir ned og rumpa kommer frem. Så lenge han har god hygiene. Er det noen med dårlig hygiene derimot.. Det er ikke greit. Hva med å kjøpe et belte til han uten å si noe? Da forstår han sikkert at buksa skal være på rumpa. Jeg tenker alltid når jeg ser noen med buksa langt nede og rumpa kommer frem. Hva er poenget med å ha bukse i det hele tatt når den ikke dekker rumpa likevel? Det kan du jo spørre han om? Endret 7. april 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Skrevet 7. april 2023 Prøv å putte på en femmer neste gang du ser det. Anonymkode: dce07...e3b 3
Gjest Tøffenbøffen Skrevet 7. april 2023 #12 Skrevet 7. april 2023 (endret) .. Endret 27. mai 2023 av Tøffenbøffen
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Skrevet 7. april 2023 Be han kjøpe seg body med knepping mellom beina. Anonymkode: 29de1...77b 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Skrevet 7. april 2023 Hva med å kjøpe body til han?? Anonymkode: 1d472...dea
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #15 Skrevet 7. april 2023 Hva med å bruke undertøy, så slipper han dette Anonymkode: a498e...90e
Frøkensina Skrevet 7. april 2023 #16 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Be han kjøpe seg body med knepping mellom beina. Anonymkode: 29de1...77b 🤣
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #17 Skrevet 7. april 2023 Mannfolk med buksen nedover baken er ikke et nytt fenomen...har sett menn sitte på en cafestol med halve rumpa bar. Har sett menn sitte på stilas å male med halve rumpa bar...jobbe med bilen og når de bøyer seg vises nesten hele rumpa...skjønner ikke hvorfor de absolutt må vise rumpa...hvorfor ikke kjøpe bukser som passer og bruke belte ? Anonymkode: 38ae0...b92 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Skrevet 7. april 2023 Enten liker du helheten eller så gjør du det ikke. GJør mannen en tjeneste og dump han så han slipper kjerringgnål om det som er hans måte å være på. Please. Anonymkode: ed908...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå