Gå til innhold

Ønske om flere barn,men mannen vil ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2 barn. Jeg ønsker meg en til. Ønske om å oppleve en graviditet til og barsel  alt. Jeg begynner å dra på årene så det er lite tid. Han var også en bedre far for barna før,nå er han ikke det bidrar lite og er sliten og klager for det meste. Synes bare at det er så trist å ikke får oppleve dette en gang til. Noen fler som har det slik?

Anonymkode: 76726...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tristere for dem som er ufrivillig barnløse. Dere har alt 2 barn og mannen er allerede sliten og lei? Syntes du virkelig det er lurt å mase seg til en tredje unge i denne situasjonen? Det høres egoistisk og korttenkt ut. Fokuser heller på å bedre familielivet for de 2 dere allerede har.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du vil sette enda et barn til verden med en mann som ikke vil ha det? Høres litt egoistisk ut for min del. Du får heller finne deg en mann som deler dine ønsker. Om dette ikke er aktuelt for deg må du godta et nei. 

Anonymkode: f155e...f85

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Klem til deg ❤️Det er tungt å bli eldre, men noen ganger må man akseptere at en tid er forbi… kanskje får du ikke oppleve barseltid en gang til, men du har jo masse ting å se fram til med barna du allerede har.. og før du vet ordet av det kommer det jo barnebarn og du får kjenne litt på barseltid igjen 🥰 «alle disse dagene som kom og gikk. Ikke visste jeg at de var selve livet» 🫂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rebecca30 skrev (11 timer siden):

Klem til deg ❤️Det er tungt å bli eldre, men noen ganger må man akseptere at en tid er forbi… kanskje får du ikke oppleve barseltid en gang til, men du har jo masse ting å se fram til med barna du allerede har.. og før du vet ordet av det kommer det jo barnebarn og du får kjenne litt på barseltid igjen 🥰 «alle disse dagene som kom og gikk. Ikke visste jeg at de var selve livet» 🫂

Takk for forståelse. Du har veldig rett,men savnet er så stort. Jeg elsker barna mine overalt og føler jeg mangler en til. Du har rett❤️

Skrevet

Virker som en dårlig grunn til å få en til, og jeg ser uansett ingen gode argumenter for å få et tredje barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår veldig godt at du savner en til❤️ men man må være enige om man skal ha flere barn, og dersom en av dere ikke ønsker flere har den personen vetorett, dessverre. Mulig du klarer å overtale han, men for meg høres det ut som at han har bestemt seg :( jeg er i samme båt som deg❤️

Anonymkode: 88fed...2e3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å tenke med hodet istedenfor følelsene. Jeg har 3 barn alt, men følelsene mine sier at jeg gjerne skulle hatt både 4 og 5 og 6... 

Mannen min har ikke like mye hormoner og klarer å se at vi verken har plass eller energi til flere. 

Anonymkode: b86f6...ad1

AnonymBruker
Skrevet

Du vil ha et barn til med en mann som ikke engang vil være en skikkelig far for de han har?  Finn en ny mann og få det tredje og fjerde barnet med. 

Anonymkode: f73a9...907

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å være lei seg for det, men du kan ikke presse ham. Det er en stor livsavgjørelse som man må være enige om å ta.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er altså ikke en deltakende far for de to dere allerede har, og vil ikke ha flere. Men du vil allikevel ha flere? 

Altså.. Eneste fordelen måtte jo være at du blir alenemor til tre helsøsken

Anonymkode: c2df8...156

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for forståelse. Du har veldig rett,men savnet er så stort. Jeg elsker barna mine overalt og føler jeg mangler en til. Du har rett❤️

Jeg hadde det på samme måte. Han gikk med på å få et  tredje barn til etter mye mas fra min side om ønsket mitt. Jeg ble ikke gravid tiltross for at vi forsøkte. Det ble slutt. Jeg ble aldri gravid igjen. Han fikk et barn med nye dama. Jeg måtte lære meg å leve med at slik ble det. Vær glad for at du har 2 barn 🥰

Anonymkode: 0a07e...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...