Gå til innhold

Sover dere godt om natten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte så våkner jeg om natten. Jeg våkner ofte og føler meg ikke uthvilt. Jeg vil gjerne ha tips , råd eller om hvilken tabletter som fungerer. Jeg bruker imovan innimellom og cipralex og prøver også å ikke bruke tabletter. . 

Anonymkode: 768c7...e1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover ikke godt men jeg tar ikke noe for det heller. 

Morsjon er det de gamle sier at må til for å få god søvn. En tur etter middag.

Anonymkode: 62030...49b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker melatonin

Anonymkode: 51aff...43c

AnonymBruker
Skrevet

Seroquel 200 mg og Alimemazine 10 mg. Av og til Imovane 5 mg. Fungerer som bare det :) 

Anonymkode: 06b06...b2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ofte så våkner jeg om natten. Jeg våkner ofte og føler meg ikke uthvilt. Jeg vil gjerne ha tips , råd eller om hvilken tabletter som fungerer. Jeg bruker imovan innimellom og cipralex og prøver også å ikke bruke tabletter. . 

Anonymkode: 768c7...e1c

Les og se om du kjenner deg igjen https://einarflydal.com/smartmaler-historier/19/

Anonymkode: 7fbd0...71f

AnonymBruker
Skrevet

Sover dårligere nå med fullmåne.

Anonymkode: 7fbd0...71f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har problemer i perioder, særlig om det er mye tankekjør, sorg, stress. 

Har aldri tydd til medisiner, da kroppen ordner opp selv etterhvert. Aksepterer bare at slik er det en stund, og bruker de teknikkene jeg har. Og så er det utrolig godt når kroppen endelig finner tilbake til god og dyp søvn. 

Anonymkode: 51bcb...681

Skrevet

Nei 

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg sover kjempedårlig, men jeg sliter med mageproblemer, angst, tissen, ryggen, snorking osv så alltid er det noe. Har dessverre ikke noen tips på medisiner, det er jo avhengig hvorfor du sover dårlig. Du gjør nok best av å ta opp problemstillingen med legen din. 

Anonymkode: 03e71...529

AnonymBruker
Skrevet

Husk at sovemedisin kun skal brukes i perioder. De løser ikke eventuelle problemet med hvorfor du ikke får sove, de bare hjelper deg litt der og da.

Anonymkode: d4638...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Sovemedisinen gjør at søvnen får dårlig kvalitet. Du bør se serien på VG som heter søvnløs så tror jeg både du og mange andre kan lære mye av den.

Anonymkode: 72077...2eb

Gjest Sprite
Skrevet

Nei våkner flere ganger om natten. Gjort det i alle år. 
Tar melatonin noen kvelder for å sovne 

Skrevet

Sover aldri godt. Drømmer veldig mye og ofte urolig eller verre. Sover i to-tre omganger hver natt. Er aldri uthvilt. Har bare blitt verre og verre.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...