AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Del Skrevet 6. april 2023 Noen som vet om denne kan kjøpes på dvd? Finner bare tittel ikke er tilgjengelig. 😊 Jo da, jeg har netflix men det har ikke min far på 75 år. Anonymkode: d576c...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 6. april 2023 #2 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som vet om denne kan kjøpes på dvd? Finner bare tittel ikke er tilgjengelig. 😊 Jo da, jeg har netflix men det har ikke min far på 75 år. Anonymkode: d576c...6f4 YouTube? Eller må det være fysisk DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 6. april 2023 #3 Del Skrevet 6. april 2023 https://www.platekompaniet.no/blu-ray/narvik-blu-ray-cc9ec150/ Står at den slippes 08.05. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. april 2023 #4 Del Skrevet 6. april 2023 Nå lages det vel ikke dvd lenger, men den kommer på Bluray i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Del Skrevet 6. april 2023 Ja. Fulgte med for en stund siden da sto det at dvd skulle slippes i førsten av april. Så redd jeg gikk glipp av det da. Pappa har bare dvd uten blueray tror jeg. Anonymkode: d576c...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå