Eirill Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg ønsker jeg var en annen person enn den jeg er. Jeg ønsker jeg hadde vært bedre. Takla livet bedre. Vært flinkere i livet. Hvordan blir jeg bedre? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Akseptere og være god mot deg selv. jobbe mot mål du ønsker. Anonymkode: dd189...0f4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Lite du kan gjøre med det. vær stolt av det du klarer og push deg selv til å nå de målene du setter deg. Realistiske mål Anonymkode: 7a8bc...2c0
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Det jeg hører er at du har opplevd at du ikke har blitt behandlet bra (jeg kan ta feil) Men at du skulle ønske du hadde tålt det du har opplevd bedre.
PITTY Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Eirill skrev (3 timer siden): Hvordan blir jeg bedre? Hei. Er du Panda søster, kanskje bror? Da må jeg jo si noe til deg. Du er nok ikke alene om å stille seg det spørsmålet. Alle kan ikke bli verdensmestre, det er noe med det. Oppnåelige mål kan være bittesmå, det gjør ingenting. Nå vet ikke jeg hvor tiltaks/hjelpesløs du føler deg, og i andres øyne kan du kanskje oppfattes som å ha det temmelig så bra. Det vil uansett være best om du har noen i omgangskrets å dele tankene/følelsen dine med. Og derfra ikke ta seg selv altfor høytidelig. Det finnes helt sikkert humor i ditt liv også...
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Du er den du er. Akkurat du fikk et liv her på jorden. Prøv å være takknemlig for at du lever. Tenk på ting du kan være takknemlig for og gjør det til en fast øvelse. Len deg tilbake og observer livet litt utenfra. Det er mye som kan nytes og fortid er fortid. Kanskje du er bra nok allerede?❤️ Anonymkode: b48ef...0a8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Jeg og. Skulle ønske jeg hadde venner, hadde mann, ikke hadde barn, var flinkere sosialt, ikke psykisk syk, smartere, større familie, osv. Jeg har vært flink i livet og oppnådd mye, men jeg føler jeg bare er "feil". Anonymkode: 83d60...1db
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 Eirill skrev (14 timer siden): Jeg ønsker jeg var en annen person enn den jeg er. Jeg ønsker jeg hadde vært bedre. Takla livet bedre. Vært flinkere i livet. Hvordan blir jeg bedre? Du gjorde så godt du kunne. Det er alt man gjør hver dag, hvert minutt, hvert sekund. Men så kommer det en tanke i ettertid og dømmer. Den tanken trenger vel ikke å ha rett, prøv å se at den dukker opp og la være å gå i diskusjon med den. Evt hver gang sånne kritiske tanker dukker opp, så gir du deg selv en klem (ikke nødvendigvis fysisk) som om du vil trøste et barn som blir kjeftet på. Bare pust rolig ut, og trøst seg selv. Du trenger ikke analysere dette noe mer, verken før eller etter, det handler ikke om logikk, spørsmål og svar. Bare se om du kjenner noen forskjell. Og da lever du videre til neste gang slike tanker starter igjen. 🤍 Anonymkode: 26ba6...4e9
Meridian Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 Eirill skrev (17 timer siden): Jeg ønsker jeg var en annen person enn den jeg er. Jeg ønsker jeg hadde vært bedre. Takla livet bedre. Vært flinkere i livet. Hvordan blir jeg bedre? Det ønsker de fleste, men alle sliter med sitt. Det kan jeg love deg. Du må tenke at du har bare ditt liv og du skal sette deg først og gjøre det beste ut av ditt liv. Fokuser på ditt liv og hva du skal få til. Ta små steg i ditt tempo. Jeg vet det er vanskelig, men det er viktig for at du skal få et godt liv. Og ikke sammenlign deg med andre da alle går på sine egne veier. Du må gå din egen vei, og den er forskjellig for alle. Om noen er langt foran deg betyr ikke det at det er noe galt med deg. Du må gå den tiden det tar å gå din vei. Vi er alle på forskjellige steder i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå