AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg har alltid ønsket å finne meg en mann som vil bo i naturskjønne omgivelser langt fra folk og by. De siste årene har jeg følt at jeg ikke vil være avhengig av en mann for å ha det bra og lurer på om jeg bare skal følge drømmen alene. Det betyr å flytte til en annen landsdel eller land uten å kjenne noen der, og siden jeg er såpass heldig å ha hjemmeværende jobb som gjør det mulig å flytte hvor jeg vil så vil jeg heller ikke få venner via ny arbeidsplass og kolleger. Per nå tenker jeg at jeg kanskje ikke trenger så mye venner, jeg er sjeldent med venner fra før selvom jeg bor i samme by som de. Jeg er ofte med familien min men kan jeg la forholdet til familien min hindre meg i å leve ut livet jeg alltid har drømt om? Jeg er snart 40 år og har følt siden jeg var tenåring at "om to tre år så følger jeg drømmen!" men så har jeg vært redd for å gjøre det alene. Er det noen som har gjort det her? Bare reist fra alt og startet et nytt liv? Sluttet å vente på en mann for å etablere det livet man vil ha? Flyttet et sted du ikke kjente noen? Hvordan gikk det? Anonymkode: d7732...61c
Sparkling_Pink Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Jeg flyttet alene til ny by midt under Coronaen. Jeg var også singel og er det fremdeles. Av forskjellige årsaker er jeg først ute blant folk i nyere tid og jeg har nydelige små samtaler med relativt nye bekjente flere ganger i uka. I tillegg får jeg mye ut av foreningsaktivitet og videosamtaler med venner og familie. Jeg har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå