AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Denne sommeren er planen å bare være hjemme, men vil likevel dra på en «miniferie», vil også spare mest mulig penger (altså flybillett og hotell). Har dere noen tips til hvor jeg kan reise? Anonymkode: 8268c...370
Smascha Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Denne sommeren er planen å bare være hjemme, men vil likevel dra på en «miniferie», vil også spare mest mulig penger (altså flybillett og hotell). Har dere noen tips til hvor jeg kan reise? Anonymkode: 8268c...370 Kor bur du i Norges land? Altså kva er utgangspunktet for ferien? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Smascha skrev (3 timer siden): Kor bur du i Norges land? Altså kva er utgangspunktet for ferien? Jeg bor i Oslo. Ønsker å reise til utlandet et par dager. Ikke så langt og rimelig. Vil til et sted hvor jeg kan spise god mat, bade/strand, shoppe og nyte et fint vær. Tips? Anonymkode: 8268c...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå