AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Han er ett sunn eksemplar av hankjønn med normale drifter. Bare be han være litt mer diskre når du er i nærheten. Anonymkode: 0bac7...eac 14 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871 Sånn var eksen min også. Jeg satt ned foten og ga han hans egen medisin. Når han skjønte hvor ydmykende det var, så slutta han (i hvertfall når han var med meg). Anonymkode: d7485...66b 8 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Du må komme deg vekk Anonymkode: 7778e...e92 11 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Aldri bli i forhold som får deg til å føle deg uvel og får deg til å endre deg på måter du ikke vil. At menn kan kikke på damer, det er greit og helt naturlig. Men å ikke la være å stirre på alt av damer, også de som er halvparten av hans alder og egen dames venninner som er på besøk - det er ikke normalt. Når du forteller at han gaslighter deg i tillegg, da er det bare å gi ham opp. En normalt oppegående mann med sosiale antenner og omsorg og respekt for deg ville aldri ha behandlet deg slik han behandler deg, ts. Jeg vet om noen forhold hvor mannen måtte "oppdras" av kona, men der drev ikke mennene med gaslighting. Jeg hadde ikke utsatt meg for en slik mann. Anonymkode: ddd30...64f 12 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Hvorfor gidder du å være sammen med en slik fyr? Du kan ikke forandre han, så du må nesten bare akseptere det hvis du virkelig mener det er verdt å satse videre på han. Anonymkode: e2f92...589 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Jeg vil tro min mann også liker damer. Men han har aldri sett på damer åpenlyst mens vi er sammen. Det er bare veldig ufint og flaut. Himmel og hav.. Det der hadde jeg ikke blitt sammen med. Nå er du jo sammen med han, og det er sikkert ikke så lett å bryte. Da hadde jeg gitt han en leksjon. Vil han bli flau og føle hvordan det er? Vel, se på menn. Flørt åpenlyst helt til han slutter. Dere er to som kan spille denne leken. Det blir gjerne en pokkers krangel ut av det hele...og forhåpentligvis blir det gjerne slutt også. Han kan vel umulig være redd for å miste deg når han holder på slik. Ergo er han ikke mannen for deg. Men dette er en prosess, og du får gi han valuta for pengene først. Anonymkode: 72af0...904 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #9 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871 Du gir opp å ha besøk hos deg av familie og venner , og ergo begrenser deg sosialt, fordi mannen titter på damene?? Det tiltaket hjelper absolutt ikke noe på problemet med at mannen din er en slibrig tosk. Det er han du må kvitte deg med, ikke venner og familie. Anonymkode: f8d9a...08e 5 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #10 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871 Finn deg en mann og ikke en guttunge! En ekte mann holder ikke på sånn! Anonymkode: 0717b...52a 8 2
Ishavsrøya Skrevet 6. april 2023 #11 Skrevet 6. april 2023 Så turn off. Må ham se, får han prøve å gjøre det diskré da. Hadde mista lysten på hele mannen 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #12 Skrevet 6. april 2023 Jeg har opplevd det med en eneste mann, altså av samboere/venner/dater. Dette var bare en venn, men han var da interessert i meg og forsøkte få det til å bli noe mer. Han glodde åpenlyst på et par andre damer mens vi var ute. Jeg gav blaffen fordi jeg jo ikke var interessert, men har faktisk ikke opplevd det på den måten før noensinne med noen menn. Sånn type av man nærmest blir avbrutt midt i en setning fordi man merker den andre bare har instant ereksjon ovenfor noen forbipasserende. Og han er sånn HELE tiden. Puler alt og alle over en lav sko. Ekstremt usjarmerende 😅 Alle legger jo merke til andre, men normale folk er litt diskret på det. Særlig om man sitter med kjæreste. Anonymkode: 7982d...799 2
NiceOrNothing Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871 Hvorfor går du ikke fra han? Han er jo en umoden dust . 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 Æsj. Sånn var eksen min også. Skikkelig ubehagelig. Følte meg til slutt helt jævlig, og fikk en skikkelig knekk i selvtilliten. Ta en skikkelig prat med han. Endrer han seg ikke burde du helt seriøst gjøre det slutt Anonymkode: 19021...ae3 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #15 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finn deg en mann og ikke en guttunge! En ekte mann holder ikke på sånn! Anonymkode: 0717b...52a Oh, the ignorance😂 Anonymkode: 5e622...6b3 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #16 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871 Hva er årsaken til at du, ts, har valgt han som partner? For han er jo som han er. Det er verken galt eller riktig - han er seg selv. Vi har alle våre finere sider og våre mindre sjarmerende sider. Det finnes massemordere og voldsmenn i gruppen «menn det er mulig å velge som partner». Derfor tar man nettopp et valg. Du har tatt ditt. Hvorfor? Går det an å endre folk? Nei. Det vet både du og jeg. Det vet alle over 18 år veldig godt. Velger vi av og til å late som om vi tror det er mulig å endre folk? Ja. Vi har alltid våre grunner for det, som feks at vi ikke tror vi får bedre, at det haster å formere seg, at vi ikke tror vårt valg tåler dagens lys, at vi ikke tjener nok til husleia. Men vi vet jo at den vi velger er som hen er. Og forblir slik. Anonymkode: f4c43...05b 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #17 Skrevet 6. april 2023 Skjønner det er ubehagelig for deg. I tillegg er en mann som stirrer veldig på ALLE damer ganske ekkelt, ikke nødvendigvis noen det er vært å være med Anonymkode: c6369...d08 1 1
Gjest Trøndertøtta Skrevet 6. april 2023 #18 Skrevet 6. april 2023 Det gjør jeg og, sorry. Det er sånn vi er programmert tror jeg, du får gi han samme medisin da vel.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er årsaken til at du, ts, har valgt han som partner? For han er jo som han er. Det er verken galt eller riktig - han er seg selv. Vi har alle våre finere sider og våre mindre sjarmerende sider. Det finnes massemordere og voldsmenn i gruppen «menn det er mulig å velge som partner». Derfor tar man nettopp et valg. Du har tatt ditt. Hvorfor? Går det an å endre folk? Nei. Det vet både du og jeg. Det vet alle over 18 år veldig godt. Velger vi av og til å late som om vi tror det er mulig å endre folk? Ja. Vi har alltid våre grunner for det, som feks at vi ikke tror vi får bedre, at det haster å formere seg, at vi ikke tror vårt valg tåler dagens lys, at vi ikke tjener nok til husleia. Men vi vet jo at den vi velger er som hen er. Og forblir slik. Anonymkode: f4c43...05b Ts her: jeg valgte denne mannen pga han var hodestups forelsket i meg i begynnelsen, han er ikke på sosiale medier, drar ikke ut så ofte med kompiser og er mer hjemme-person. Dette er kvaliteter blant mange flere jeg likte og falt for. Når vi var ute sammen, hadde han kun øynene på meg. Jeg følte meg bra og elsket. Plutselig et år ute i forholdet, begynte jeg å legge merke til disse tingene som at han plutselig er klar for å gå ut av forholdet. Men det skal også sies at vi har planer om barn og hus og han er veldig engasjert for dette Anonymkode: bb0ab...871 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #20 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som tittelen sier, alder har ingenting å si. Nå snakker vi 18 åringer til 40 år. (Bare for å nevne noe). Han er 35 og jeg er 29. vi har vært sammen i to år og jeg føler meg helt nedfor, han stirrer på andre damer selv om jeg sitter ved siden av han. Hvis jeg konfronterer han, så gaslighter han meg, hver gang. Jeg har gitt opp å kommentere det. Jeg har sluttet å ta imot venninne-besøk hjemme, og møter dem kun ute og er nå også i en situasjon hvor jeg vil nekte kvinnelige familie-medlemmer hos meg. Der går grensa mi, jeg innser at det klikker for meg. Hva er det denne mannen gjør med meg? Hvorfor kan har ikke kontrollere øynene sine ? Anonymkode: bb0ab...871 Du skulle valgt en svaksynt fyr... Anonymkode: 83069...a1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå