AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg fødte mitt andre barn for straks 18 måneder siden. Har ikke blødd en dråpe siden renselsen, før jeg fink menstruasjon/blødning for litt over 1 mnd siden. En meget lett mens, vil jeg si. Fikk så blødning igjen 15 dager etter det, og nå 10 dager etter. Det er lite blod og varer bare 3 dager. Men mye murring! Noen andre med erfaring her? Hvor lang tid tar det før mens stabiliserer seg? Ammer fortsatt mellom 3-5 ganger i døgnet (det er nok årsaken til at den kom tilbake så sent). Før svangerskapet hadde jeg punktlig 28-29 dagers syklus. Etter første barn fikk jeg tilbake normal mens etter 10 uker. Har vært hos gyn nylig, tatt celleprøve og alt det der, men ikke fått noe svar enda. Anonymkode: e22f8...6c8
mingus Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Min var ganske stabil og pålitelig da den kom tilbake 8 mnd etter fødsel. Det var i september. Nå den siste syklusen har den begynt å tulle litt, spottet i 2 uker før den kom for fullt, så litt småspotting igjen 1 uke etter at den sluttet. Det går seg vel til, får vi håpe. Jeg tror det er hormonelt da det var slik i 2019 ved forrige fødsel. Flere venninner som er mot alt som heter vaksine mener det er pga jeg tok en rett før fødselen, men det forklarer jo ikke hvorfor det var slik første gang også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå