AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Synd vg sin debatt vgd stengte. All søppel de gikk lei av har havnet her. Kvinneguide er dessverre ikke lengre ett sted der kvinner kan diskutere i ro og fred med hverandre. Anonymkode: f5b44...65f 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Noe spesielt du tenker på? Anonymkode: 21f62...b60
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Kvaliteten på kg går ned i ferier når folk kjeder seg og bare kommer hit for å trolle. Anonymkode: 882f4...b22 4 2
Topsi Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synd vg sin debatt vgd stengte. All søppel de gikk lei av har havnet her. Kvinneguide er dessverre ikke lengre ett sted der kvinner kan diskutere i ro og fred med hverandre. Anonymkode: f5b44...65f Jeg slutta på VGD for en del år siden, men KG er ikke nødvendigvis bedre, AB-funksjonen ødelegger mye, på VGD ble du ihvertfall alltid identifisert med nicket ditt, så folk tenkte seg kanskje noe mer om 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Jeg tror alle som tidligere pleide å henge på VGD ble litt spredt utover etter at VGD ble lagt ned. En del hoppet nok hit til Kvinneguiden, men det var også en del som kom til Diskusjon.no eller Fridiskusjon. Det virker som aktiviteten har gått litt nedover de siste par årene på de forumene der også. Nå er det stort sett bare alle tullingene (som har mest fritid) som henger igjen. Anonymkode: 9cfec...008 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synd vg sin debatt vgd stengte. All søppel de gikk lei av har havnet her. Kvinneguide er dessverre ikke lengre ett sted der kvinner kan diskutere i ro og fred med hverandre. Anonymkode: f5b44...65f Ikke vært på vgd så kan ikke uttale meg hvordan kvaliteten var der. Men å hevde at kvinneguiden har hatt god kvalitet er i beste fall ganske humoristisk tull. Hvorfor er du så opptatt av at dere kvinner skal ha et forum for å diskutere i ro og fred? Anonymkode: bdd6d...034
PeeWee Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det virker som aktiviteten har gått litt nedover de siste par årene på de forumene der også. Nå er det stort sett bare alle tullingene (som har mest fritid) som henger igjen. Virker som forum generelt sett er døende, noe jeg synes er litt tragisk da forum er bedre egnet til ordentlig diskusjon(teoretisk sett) enn Facebook grupper eller Twitter. Jeg tror ingen har interesse av å skape et skikkelig forum fordi de tiltrekker seg for mange rasister, manosphere folk og lignende. Mitt inntrykk er at veldig stor suksess på slutten av nittitallet, så forsøke VG bevist å redusere aktiviteten for til slutt å kunne dumpe hele forumet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Synd vg sin debatt vgd stengte. All søppel de gikk lei av har havnet her. Kvinneguide er dessverre ikke lengre ett sted der kvinner kan diskutere i ro og fred med hverandre. Anonymkode: f5b44...65f Jeg kan garantere 100% at du er en av disse VGD-flyktningene. Anonymkode: 8d447...a31 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Skrevet 7. april 2023 Er vel ingen fra VGD som havnet her. Anonymkode: df65b...bd8
PeeWee Skrevet 7. april 2023 #10 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er vel ingen fra VGD som havnet her. Anonymkode: df65b...bd8 Jeg kom fra VGD, selv om jeg var mye er aktiv der enn her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå