Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv sverger jeg til retinol/retinal, trening og botox (2-3 ganger i året). 

Har dere noen gode tips? :) 

Anonymkode: 97bfb...590

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God søvn, lite stress, sunn mat, en god tur om dagen der du får luft....og drikk vann. 

Anonymkode: 58849...7c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Holder meg i skyggen om sommeren. Drikker ikke alkohol eller røyker. Løper og går turer i skogen.  Dette er ting jeg alltid har gjort så ikke spesielt for å motvirke aldring. 

Anonymkode: 3dd6f...8d3

• Liker 3
Skrevet

Solkrem med faktor 50. Soler meg aldri. Har drevet på slik i mange år. Er også fornøyd med hudpleieproduktene jeg bruker (Ole Henriksen, og COSRX). Er i siste halvdel av 40-årene, og må nistirre i speilet i godt lys for å se små linjer ved øynene. 

AnonymBruker
Skrevet

Caps, solkrem, ikke alkohol eller røyk, har prøvd botox men ikke råd til å opprettholde bruk desverre. Har prøvd tretinoin men fikk dårligere hud så ga opp etter 11 måneder. 

Nå har jeg nettopp integrert  i rutinen min et Zinc PCA serum og Azelaic Acid serum som de reklamerer med har anti aging egenskaper (begge fra merket Q+A, finner dog ikke noe forskning som sier det?) , peptid serum og har kjøpt C vitamin serum jeg skal prøve å begynne med. 

Anonymkode: 12ada...5c4

AnonymBruker
Skrevet

1 stk paranøtt per dag :)

Anonymkode: a08fc...856

• Liker 3
Skrevet

Soler meg ikke, er nøye med solkrem. Faktor 50 i ansiktet. Hudpleie med mye fukt. Ingen røyk. Retinol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvbruning istedenfor soling 

Anonymkode: 67cd8...418

AnonymBruker
Skrevet

Jeg soler meg ikke direkte. 

Jeg unngår all plukking/gnikking i ansiktet. Og bruker selvfølgelig ikke ting som renseservietter og slik. 

Mye sunt fett i kostholdet. Mye fisk, avokado, litt nøtter og oliven. Spiser marginalt med sukker, aldri godteri. 

Er ikke hysterisk når det gjelder hudpleierutiner. Men følger prinsipper som å være sminkefri hjemme, aldri ha tørr hud, peele to ganger i uka, retinol.

Behandlinger hos hudsalong om huden er gusten. 

Anonymkode: 9a9d9...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...