AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Hvordan er lokalmiljøet der? Er folk inkluderende? Er det bygdetroll der? Anonymkode: 78cb9...1ad
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Jeg har bodd en periode i Eiken, som ikke er så voldsomt langt unna. Der er det bygdedyr. Da jeg ba min mann kjøpe kondomer, nektet han ettersom folk da ville snakke om det i bygda. Osten jeg ba ham kjøpe hadde han kjøpt, og da hadde visstnok kassadama kommentert at sånn ost er ekkel. Jeg ba ham da kjøpe med seg kondomer da han skulle en tur til Konsmo, men det kunne han heller ikke ettersom han kjente folk der også, og han ville ikke risikere at kassadama sladret på ham. Så jeg vet ikke om Konsmo er så mye bedre. 😐 Anonymkode: a10fc...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Jeg ville ikke flytta dit. Anonymkode: 87bf5...f49 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Ikke flytt dit. Anonymkode: 598c1...d60 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 On 4/6/2023 at 9:57 PM, AnonymBruker said: Jeg har bodd en periode i Eiken, som ikke er så voldsomt langt unna. Der er det bygdedyr. Da jeg ba min mann kjøpe kondomer, nektet han ettersom folk da ville snakke om det i bygda. Osten jeg ba ham kjøpe hadde han kjøpt, og da hadde visstnok kassadama kommentert at sånn ost er ekkel. Jeg ba ham da kjøpe med seg kondomer da han skulle en tur til Konsmo, men det kunne han heller ikke ettersom han kjente folk der også, og han ville ikke risikere at kassadama sladret på ham. Så jeg vet ikke om Konsmo er så mye bedre. 😐 Anonymkode: a10fc...6bb Herregud så slitsomt Anonymkode: be0d8...b5f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 Mye religion der,iallefall i konsmo. Anonymkode: c68b5...615
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Hadde heller valgt Lyngdal skulle jeg bosatt meg der. Hadde styrt unna indre agder. Anonymkode: 39b2f...b1f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 Jepp. Sikkert fint hvis du er kristen og klarer å få et felleskap i menigheten. Vær for all del ikke homofil, for da får du IKKE bli en del av menigheten. Og sånn ellers burde du ikke skille deg ut på noen måte. Anbefales ikke. Hvorfor ikke heller velge Kristiansand eller Mandal? Anonymkode: 0a399...ac9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 6.4.2023 den 21.57): Jeg har bodd en periode i Eiken, som ikke er så voldsomt langt unna. Der er det bygdedyr. Da jeg ba min mann kjøpe kondomer, nektet han ettersom folk da ville snakke om det i bygda. Osten jeg ba ham kjøpe hadde han kjøpt, og da hadde visstnok kassadama kommentert at sånn ost er ekkel. Jeg ba ham da kjøpe med seg kondomer da han skulle en tur til Konsmo, men det kunne han heller ikke ettersom han kjente folk der også, og han ville ikke risikere at kassadama sladret på ham. Så jeg vet ikke om Konsmo er så mye bedre. 😐 Anonymkode: a10fc...6bb Definitivt IKKE inkluderende. Anonymkode: 0a399...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå