Gå til innhold

Dere menn som ikke finner damer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Er bare å bli rik så kommer damene uansett..

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du legger leppestift på en gris. Men det vil fortsatt være en gris

Anonymkode: 69600...a62

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ubegripelig. Så mange menn med ræva klesstil, aldri vært hos en barbershop før, null hudpleie og minimal til ingen innsats i utseendet. Da kan de takke seg selv.. 

Jeg bruker minst 20.000 i året på helt basic ting som frisør, sminke, voksing og hudkremer og sikkert 20.000 i året på helt budsjettvennlige klær og accessories og mitt budsjett er ganske nøkternt i forhold til mange andre kvinner. Mens menn kjøper seg en deodorant og hårgele på Rema til 49,- kroner og pusser tenna og tenker at det får være nok. Ironisk nok er det de samme mennene som klager over at de ikke får 8poenger og 10 poenger damene som bruker opp mot hundre tusen i året på utseendet med proff hudpleie, hårextensions, merkeklær, parfymer, vipper, negler, spraytan, botox, hudlaser, hårfjerningslaser, operasjoner og injeksjoner. 

Gjør man litt innsats er det ingen som trenger å være stygge og det gjelder menn også.  

Anonymkode: c6e31...cfd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er ubegripelig. Så mange menn med ræva klesstil, aldri vært hos en barbershop før, null hudpleie og minimal til ingen innsats i utseendet. Da kan de takke seg selv.. 

Jeg bruker minst 20.000 i året på helt basic ting som frisør, sminke, voksing og hudkremer og sikkert 20.000 i året på helt budsjettvennlige klær og accessories og mitt budsjett er ganske nøkternt i forhold til mange andre kvinner. Mens menn kjøper seg en deodorant og hårgele på Rema til 49,- kroner og pusser tenna og tenker at det får være nok. Ironisk nok er det de samme mennene som klager over at de ikke får 8poenger og 10 poenger damene som bruker opp mot hundre tusen i året på utseendet med proff hudpleie, hårextensions, merkeklær, parfymer, vipper, negler, spraytan, botox, hudlaser, hårfjerningslaser, operasjoner og injeksjoner. 

Gjør man litt innsats er det ingen som trenger å være stygge og det gjelder menn også.  

Tror ikke alle menn er ute etter kvinner med hårextentions, falske (!) Vipper, negler spraytan,botox og injeksjoner. 

Jeg er det som ifølge deg: basic. Er hygienisk, bruker sminke kanskje 1 gang hver tredje  mnd.. (litt mascara,og blush). Solkrem = hverdag. 

Har landet en ganske godt trent (!!!) mann med sicpack. Han er kjekk, ikke bare ifølge meg. 

Han kan aldri tenke seg å ut i byen med en slik dame  som.du beskrev. Han kommer til å bli rett flau, sier han..

Ikke dra alle under samme kamm..

Anonymkode: 7ead4...2dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke alle menn er ute etter kvinner med hårextentions, falske (!) Vipper, negler spraytan,botox og injeksjoner. 

Jeg er det som ifølge deg: basic. Er hygienisk, bruker sminke kanskje 1 gang hver tredje  mnd.. (litt mascara,og blush). Solkrem = hverdag. 

Har landet en ganske godt trent (!!!) mann med sicpack. Han er kjekk, ikke bare ifølge meg. 

Han kan aldri tenke seg å ut i byen med en slik dame  som.du beskrev. Han kommer til å bli rett flau, sier han..

HVOR har jeg skrevet alle menn???? Det er du som lager dette til noe "alle menn" her, ikke jeg! 🙄 Du misset fullstendig poenget 🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor tar ikke dere på ordentlige klær og fresher dere med produkter med for eksempel

https://lyko.com/no/mann/barbering/aftershave/hugo-boss-by-hugo-boss-after-shave-balm

Hvorfor tror dere damer vil komme til dere når dere ikke investerer i dere selv. Det største turn off er en mann som ikke tar vare på seg selv.

Anonymkode: f4313...282

Første bud for om jeg syntes en mann er kjekk/sexy….. Ikke barber deg. Ha skjegg.

Andre bud er, ikke være femi og jålete. Vær en mann med maskulinitet.

Anonymkode: b041f...378

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor tar ikke dere på ordentlige klær og fresher dere med produkter med for eksempel

https://lyko.com/no/mann/barbering/aftershave/hugo-boss-by-hugo-boss-after-shave-balm

Hvorfor tror dere damer vil komme til dere når dere ikke investerer i dere selv. Det største turn off er en mann som ikke tar vare på seg selv.

Hvorfor bryr du deg nok til å starte en tråd her?

Anonymkode: ba1ee...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler meg bra, pleier huden, er alltid nyklipt, trent, har god kroppsholdning og selvtillit. Gjør jeg det for damer? Nei. Damer er ikke veldig interessante. Ekte menn tar vare på seg selv, for seg selv. Ikke fordi de skal imponere damer. 

Anonymkode: fd348...4f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er også turn-off med kvinner som generaliserer, og tror de vet løsningen for alle menn.  Akkurat som at det er dette de alle har til felles, som det eneste som hindrer de fra å finne ei dame. 🤷‍♂️

Anonymkode: 5858c...fc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selv om du legger leppestift på en gris. Men det vil fortsatt være en gris

Anonymkode: 69600...a62

Jeg vil heller ha en hygenisk gris enn en grisete gris

Å vise at man tar vare på seg selv er attraktivt. Det gjenspeiler også en illusjon om hygiene. God hygiene er et ev temaene som står øverst på kvaliteter kvinner ser etter hos menn

Anonymkode: be21f...8ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror du automatisk hun bruker falske vipper, negler, spraytan, botox etc? Går fint an å bruke penger på klær og hud uten noe "falskt" inn i bildet.

Anonymkode: e671f...809

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir du sponset for denne reklamen?😅

Anonymkode: 1b005...dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Første bud for om jeg syntes en mann er kjekk/sexy….. Ikke barber deg. Ha skjegg.

Andre bud er, ikke være femi og jålete. Vær en mann med maskulinitet.

Anonymkode: b041f...378

Hvorfor skal menn bry seg om hva kvinner synes? Menn skal ta vare på seg selv og se bra ut fordi det gjør noe med deres egen selvfølelse. Hilsen (velkledd) mann

Anonymkode: fd348...4f3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Siste jeg vil ha er ei dame med hårextensions, merkeklær, vipper, negler, spraytan, botox, hudlaser, hårfjerningslaser, operasjoner og injeksjoner. 

Anonymkode: ab79f...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir du sponset for denne reklamen?😅

Anonymkode: 1b005...dbf

Virker litt sånn ja

Anonymkode: ab79f...cb8

Skrevet

Mange damer som tilsynelatende ikke bryr seg nevneverdig om kropp, klær osv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...