Gjest j79 Skrevet 2. januar 2006 #1 Del Skrevet 2. januar 2006 Leser at jeg bør ta Folat... - selges dette bare på apotek? - er det tabletter? - ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #2 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg kjøpte det på apotek . Tabletter ja, veeldig små husker ikke prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. januar 2006 #3 Del Skrevet 2. januar 2006 Folat = Folsyre. det får du kjøpt på alle apotek, står enten ved siden av graviditetstestene eller i vitaminhylla. Koster ca 70-80 kroner for 100 tabletter. Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. januar 2006 #4 Del Skrevet 2. januar 2006 eller du kjøper multivitaminer for pøvere/gravide første trimester, disse har rett folat-dose. De kjøpes også på apoteket, og tas istedet for dine ordinære multivitaminer, dersom du tar slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. januar 2006 #5 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg kjøpte de multivitaminene som heter Gravitamin i går, og betalte 108 kr på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 4. januar 2006 #6 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg kjøpte de multivitaminene som heter Gravitamin i går, og betalte 108 kr på apoteket. ← De har jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå