Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nermer meg 30 og har hatt 4 forhold siden jeg var 16, der de har vart mellom et halvt til tre år. Forholdene har ikke fungert fordi det har skjedd ting man ikke aksepterer i forhold. 

Alle forholdene har også vært på facebook, da motparten har ønsket det. Jeg syns det er så innmari flaut, og er redd for hva folk tenker. Nå som singel igjen etter fjerde forhold, er det nesten så jeg føler jeg bare må forbli singel av skam og frykt for hva andre tenker om jeg skal ut å finne meg en fjerde kjæreste. 

skal sies at jeg ikke har vært forelsket i alle forholdene, jeg har hatt vanskelig for å si fra at det går for fort og har heller håpet på det beste, da jeg har vært interessert og betatt. Trenger ikke analysering av personlighetstrekk hos meg knyttet til dette o.l, da jeg vet det selv og det gjør bare vondt å høre.

Kan noen fortelle meg at dette ikke har noe å si? At folk ikke bryr seg? Hva ville du tenkt? 

Anonymkode: 3f05d...cc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg nermer meg 30 og har hatt 4 forhold siden jeg var 16, der de har vart mellom et halvt til tre år. Forholdene har ikke fungert fordi det har skjedd ting man ikke aksepterer i forhold. 

Alle forholdene har også vært på facebook, da motparten har ønsket det. Jeg syns det er så innmari flaut, og er redd for hva folk tenker. Nå som singel igjen etter fjerde forhold, er det nesten så jeg føler jeg bare må forbli singel av skam og frykt for hva andre tenker om jeg skal ut å finne meg en fjerde kjæreste. 

skal sies at jeg ikke har vært forelsket i alle forholdene, jeg har hatt vanskelig for å si fra at det går for fort og har heller håpet på det beste, da jeg har vært interessert og betatt. Trenger ikke analysering av personlighetstrekk hos meg knyttet til dette o.l, da jeg vet det selv og det gjør bare vondt å høre.

Kan noen fortelle meg at dette ikke har noe å si? At folk ikke bryr seg? Hva ville du tenkt? 

Rettelse på innlegg over: skam og frykt over hva folk vil tenke hvis jeg skal ut å finne meg en FEMTE kjæreste….

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og har hatr 13 kjærester,  who cares whatever. 

Anonymkode: 0dc83...a8a

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ps.. det er lettere å tro at andre dømmer en,  når man er litt hard og dømmer seg selv.. ❤

Anonymkode: 0dc83...a8a

AnonymBruker
Skrevet

En bekjent har hatt tre ektemenn på Facebook, hun. 

Anonymkode: 8209c...590

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du...jeg har en datter på 23, som har hatt fire-fem kjærester siden hun var 16. Jeg tenker at det er normalt å ha ulike kjærester i løpet av så mange år, mens man er i tenårene og 20 årene. De færreste finner den man skal være sammen med -sånn med en gang. 

Jeg hadde ikke enset det en tanke! 

Anonymkode: 69898...2c1

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok noe du tenker på selv, men ikke nødvendigvis noe andre tenker på. Jeg hadde flere kjærester fra 16-21 år, så ble jeg sammen med han jeg er med i dag og vi har vært sammen i snart 9 år. Ikke vær alene i frykt for hva andre tenker ❤️ Det må jo heller ikke annonseres på Facebook med det første om du selv ikke ønsker det, sånn hvis du får deg ny kjæreste altså. 

Anonymkode: bce2a...2a7

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

WTF er du seriøs med dette her eller? For det første er det sykt umodent med å legge ut at man er i forhold på Facebook og enda verre å bry seg om hva andre synes om det. Ta deg sammen og Skaff deg et liv og slutt å tenke så mye på mannfolk. Du virker ganske desperat 

Anonymkode: 053e7...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke mange. Ikke noe jeg hadde ofret en tanke.

Anonymkode: 07f47...57d

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Trolig er det kun du selv som bryr deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke del på FB neste gang du får deg kjæreste. Problem løst. -husk det er sannsynligvis mest DU som skammer deg hvis det eventuelt blir slutt. 

Anonymkode: b68f0...be0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir aldri mer å legge ut på FB om jeg får meg ny kjæreste. Det rekker med den ene fyren. Vi la stadig ut bilder av turene våre og tagget hverandre...hjerte-hjerte. Det var jo ektefølt der og da. Men så ble det slutt. -jeg har vært inne å slettet unna en del av bildene på tidslinjen min. Men ikke alle. Det kan få vises at jeg har vært i et forhold. 

Men...-aldri mer. Mitt neste kjæresteforhold skal få være en privatsak, tenker jeg.

Anonymkode: b68f0...be0

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke flaut i det hele tatt! Det er noe å være stolt av at du heller gjør det slutt enn å finne deg i uakseptabel oppførsel! 

Og fire forhold er ikke mange, ganske gjennomsnittlig sånn jeg observerer på facebook og jeg hadde aldri tenkt over at noen hadde hatt mange kjærester eller mislykkede forhold med mindre det var en som skiftet kjæreste annenhver måned. 

Ikke tenk på dette her, om du kjenner så mye skam så må du begynne hos psykolog å jobbe med selvfølelsen din og få tak i den stoltheten og styrken over at du ikke finner deg i mindre enn du fortjener! 💪❤️

Anonymkode: 2b13f...fdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...