Iia Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Hvilket er best, syns dere? Jeg har god effekt av Iglow, men kanskje noen er enda bedre?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Håper det er greit jeg slenger meg på her. Er det sant at man mister mer vippehår ved bruk av serum? Anonymkode: d3fb4...e53
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper det er greit jeg slenger meg på her. Er det sant at man mister mer vippehår ved bruk av serum? Anonymkode: d3fb4...e53 Nei, det er ikke sant. Derimot vil vippene gå tilbake til "original" stand om du slutter å bruke serumet. Vippeserum forlenger vekstsyklusen ved at vippene ikke faller av, men fortsetter å vokse. Anonymkode: 268fa...dad 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Det meste funker. Jeg liker Grande Lash IGlow er også kjempebra. Anonymkode: 268fa...dad
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Maybelline lash sensational boosting serum Anonymkode: 5b6f5...570 1
MyMichelle Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det er ikke sant. Derimot vil vippene gå tilbake til "original" stand om du slutter å bruke serumet. Vippeserum forlenger vekstsyklusen ved at vippene ikke faller av, men fortsetter å vokse. Anonymkode: 268fa...dad Hvor lenge vokser de? Normalt skal de vel falle av etter 50-90 dager. Og er ennå det stoffet som gjør at øyelokkene kan bli mørke, og at øynene kan endre fargen permanent, ennå tillatt i Norge? Jeg kunne godt tenkt meg lengre vipper, men synes det høres for bra ut til å være sant — og for skummelt. Endret 6. april 2023 av MyMichelle
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Hvor lenge vokser de? Normalt skal de vel falle av etter 50-90 dager. Og er ennå det stoffet som gjør at øyelokkene kan bli mørke, og at øynene kan endre fargen permanent, ennå tillatt i Norge? Jeg kunne godt tenkt meg lengre vipper, men synes det høres for bra ut til å være sant. Usikker på hvor lenge de vokser. Jeg får i hvertfall ekstremt lange vipper av serum. Har opplevd å bli litt mørkerød av Iglow. Dette er midlertidig, og vil opphøre etter endt bruk. Har ikke opplevd dette med Grande lash. Du kan bruke peptidserum fra f.eks Maybelline og The Ordinary. Disse har ikke samme virkestoff, men er også mye mindre effektive for lengde. Du kan se denne: Anonymkode: 268fa...dad 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Til de som lurer på om det funker - DET FUNKER 😄 Anonymkode: b8dfe...68e 1
Iia Skrevet 7. april 2023 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Maybelline lash sensational boosting serum Anonymkode: 5b6f5...570 Så bra om et rimelig serum virker! Takk for tips 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 Iia skrev (På 6.4.2023 den 20.11): Hvilket er best, syns dere? Jeg har god effekt av Iglow, men kanskje noen er enda bedre? The ordinary sin er sikkelig bra, men nå som jeg er tom har jeg brukt vaselin. Trenger nesten ikke å bruke mascara lenger da jeg har fått fyldige og lange vipper. Anonymkode: 54d00...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå