Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket er best, syns dere? Jeg har god effekt av Iglow, men kanskje noen er enda bedre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det er greit jeg slenger meg på her. 

Er det sant at man mister mer vippehår ved bruk av serum? 

Anonymkode: d3fb4...e53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper det er greit jeg slenger meg på her. 

Er det sant at man mister mer vippehår ved bruk av serum? 

Anonymkode: d3fb4...e53

Nei, det er ikke sant. Derimot vil vippene gå tilbake til "original" stand om du slutter å bruke serumet. Vippeserum forlenger vekstsyklusen ved at vippene ikke faller av, men fortsetter å vokse. 

Anonymkode: 268fa...dad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det meste funker. Jeg liker Grande Lash :) IGlow er også kjempebra.

AnonymBruker
Skrevet

Maybelline lash sensational boosting serum

Anonymkode: 5b6f5...570

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er ikke sant. Derimot vil vippene gå tilbake til "original" stand om du slutter å bruke serumet. Vippeserum forlenger vekstsyklusen ved at vippene ikke faller av, men fortsetter å vokse. 

Hvor lenge vokser de? Normalt skal de vel falle av etter 50-90 dager. Og er ennå det stoffet som gjør at øyelokkene kan bli mørke, og at øynene kan endre fargen permanent, ennå tillatt i Norge?  Jeg kunne godt tenkt meg lengre vipper, men synes det høres for bra ut til å være sant — og for skummelt.

Endret av MyMichelle
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge vokser de? Normalt skal de vel falle av etter 50-90 dager. Og er ennå det stoffet som gjør at øyelokkene kan bli mørke, og at øynene kan endre fargen permanent, ennå tillatt i Norge?  Jeg kunne godt tenkt meg lengre vipper, men synes det høres for bra ut til å være sant.

Usikker på hvor lenge de vokser. Jeg får i hvertfall ekstremt lange vipper av serum. Har opplevd å bli litt mørkerød av Iglow. Dette er midlertidig, og vil opphøre etter endt bruk. Har ikke opplevd dette med Grande lash. 

Du kan bruke peptidserum fra f.eks Maybelline og The Ordinary. Disse har ikke samme virkestoff, men er også mye mindre effektive for lengde.

Du kan se denne: 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Til de som lurer på om det funker - DET FUNKER 😄

Anonymkode: b8dfe...68e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Maybelline lash sensational boosting serum

Anonymkode: 5b6f5...570

Så bra om et rimelig serum virker! Takk for tips

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Iia skrev (På 6.4.2023 den 20.11):

Hvilket er best, syns dere? Jeg har god effekt av Iglow, men kanskje noen er enda bedre?

The ordinary sin er sikkelig bra, men nå som jeg er tom har jeg brukt vaselin. Trenger nesten ikke å bruke mascara lenger da jeg har fått fyldige og lange vipper.

Anonymkode: 54d00...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...