AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Del Skrevet 6. april 2023 finnes det medisiner som stanser eggløsning ? jeg har pmdd og blir syk etter eggløsning . finnes det noe annet enn p piller ? Anonymkode: be3d7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): finnes det medisiner som stanser eggløsning ? jeg har pmdd og blir syk etter eggløsning . finnes det noe annet enn p piller ? Anonymkode: be3d7...6c6 Jeg har endometriose og blir veldig dårlig rundt eggløsning, har tatt cerazette i alle år og ikke hatt eggløsning. Anonymkode: ba0ae...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har endometriose og blir veldig dårlig rundt eggløsning, har tatt cerazette i alle år og ikke hatt eggløsning. Anonymkode: ba0ae...191 ok, trodde ikke den stanset eggløsning ? Anonymkode: be3d7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ok, trodde ikke den stanset eggløsning ? Anonymkode: be3d7...6c6 Cerazette hemmer eggløsningen i større grad sammenliknet med andre minipiller. Jeg fikk ikke eggløsning med dem. Anonymkode: ba0ae...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Del Skrevet 6. april 2023 ok. Jeg blir syk etter eggløsning. Ekstremt utmattet, null energi , deprimert, eksplosjon av seboreisk eksem i hodebunn og ansikt , ulvehunger, hetetokter og veldig plagsom sexlyst . Og veldig oppblåst. Har mensen 1 uke. Men har ikke smerter . Vanskelig å få noe hjelp. Var bedre da jeg brukte vanlige p piller, men måtte slutte pga blodpropp. Men cerazette er vel trygg sånn sett. Mister man mensen på dem , eller blir det spotting ? Anonymkode: be3d7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ok. Jeg blir syk etter eggløsning. Ekstremt utmattet, null energi , deprimert, eksplosjon av seboreisk eksem i hodebunn og ansikt , ulvehunger, hetetokter og veldig plagsom sexlyst . Og veldig oppblåst. Har mensen 1 uke. Men har ikke smerter . Vanskelig å få noe hjelp. Var bedre da jeg brukte vanlige p piller, men måtte slutte pga blodpropp. Men cerazette er vel trygg sånn sett. Mister man mensen på dem , eller blir det spotting ? Anonymkode: be3d7...6c6 Noen spotter, men jeg mistet all mensen, og jeg blør MYE og ofte uten de. Har prøvd alle mulige typer p-piller og spiral osv, kun cerazette som funket på meg. Anonymkode: ba0ae...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. april 2023 #7 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Cerazette hemmer eggløsningen i større grad sammenliknet med andre minipiller. Jeg fikk ikke eggløsning med dem. Anonymkode: ba0ae...191 Har aldri jeg heller hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå