Gå til innhold

medisiner som stanser eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

finnes det medisiner som stanser eggløsning ? jeg har pmdd og blir syk etter eggløsning . finnes det noe annet enn p piller ?

Anonymkode: be3d7...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

finnes det medisiner som stanser eggløsning ? jeg har pmdd og blir syk etter eggløsning . finnes det noe annet enn p piller ?

Jeg har endometriose og blir veldig dårlig rundt eggløsning, har tatt cerazette i alle år og ikke hatt eggløsning. 

Anonymkode: ba0ae...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har endometriose og blir veldig dårlig rundt eggløsning, har tatt cerazette i alle år og ikke hatt eggløsning. 

ok, trodde ikke den stanset eggløsning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ok, trodde ikke den stanset eggløsning ?

Cerazette hemmer eggløsningen i større grad sammenliknet med andre minipiller. Jeg fikk ikke eggløsning med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Jeg blir syk etter eggløsning. Ekstremt utmattet, null energi , deprimert, eksplosjon av seboreisk eksem i hodebunn og ansikt , ulvehunger, hetetokter og veldig plagsom sexlyst .  Og veldig oppblåst. Har mensen 1 uke. Men har ikke smerter . Vanskelig å få noe hjelp. Var bedre da jeg brukte vanlige p piller, men måtte slutte pga blodpropp. Men cerazette er vel trygg sånn sett.  Mister man mensen på dem , eller blir det spotting ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

ok. Jeg blir syk etter eggløsning. Ekstremt utmattet, null energi , deprimert, eksplosjon av seboreisk eksem i hodebunn og ansikt , ulvehunger, hetetokter og veldig plagsom sexlyst .  Og veldig oppblåst. Har mensen 1 uke. Men har ikke smerter . Vanskelig å få noe hjelp. Var bedre da jeg brukte vanlige p piller, men måtte slutte pga blodpropp. Men cerazette er vel trygg sånn sett.  Mister man mensen på dem , eller blir det spotting ?

Noen spotter, men jeg mistet all mensen, og jeg blør MYE og ofte uten de. Har prøvd alle mulige typer p-piller og spiral osv, kun cerazette som funket på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Cerazette hemmer eggløsningen i større grad sammenliknet med andre minipiller. Jeg fikk ikke eggløsning med dem.

Har aldri jeg heller hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...