Gå til innhold

Fylle ytre kjønnslepper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fylt ytre kjønnslepper her? Med tiden blir de mindre volum i

Anonymkode: 2e511...3db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har fylt ytre kjønnslepper her? Med tiden blir de mindre volum i

Åh? Ikke min erfaring.

Anonymkode: e792b...700

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med det? 

Skjønner du ikke at det er skjønnhetsindustrien som har gått for langt med hva slags tjenester de tilbyr og at det er industrien som tjener på våre usikkerheter og skaper dem? Var da aldri noe snakk om at ytre kjønnslepper måtte fylles eller var mindre attraktivt eller mindre praktisk for tjue år siden! 

Anonymkode: aab16...7d3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har til gode å se noen som blir mindre.

Anonymkode: 3bd3b...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har til gode å se noen som blir mindre.

Anonymkode: 3bd3b...65d

Ytre ikke indre 

Skrevet

I all verden! Nå har jeg hørt det også. Jeg er i 40-årene, og har ikke merket noen forskjell der nede.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (2 minutter siden):

I all verden! Nå har jeg hørt det også. Jeg er i 40-årene, og har ikke merket noen forskjell der nede.

De blir vist mindre volum og skrukkete 

Skrevet

Hver alder har sin sjarm. 

Liker de uansett, jeg. 

• Hjerte 2
Skrevet

Hva er poenget med det?
ikke rot med det naturen har skapt.
Har aldri falt meg inn at hun burde gjøre noen endringer der nede.

• Liker 2
Skrevet

For en jævla galskap. Vi kjemper mot omskjæring av kvinner i Øst-Afrika, men her betaler idiotene for å ødelegge seg selv 😢 Så helt utrolig tragisk.

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Herrejesus! Da har man virkelig få problemer i livet hvis man bruker tankevirksomhet på noe slikt tull. Snakk om å oppkonstruere ett problem i eget hode! For det er der problemet ligger,i hodet,  ikke i tissen! Stopp verden, jeg vil av!!!!

Anonymkode: 93eb7...8e1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Du vet at resten av kroppen også endrer seg? Tenker du å fylle i alt som endres?

• Liker 2
Skrevet

Har aldri vurdert det, men lurte på om jeg skulle operert urinåpningen.

:ironi:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De blir vist mindre volum og skrukkete 

Jeg er i en alder der mine sexpartnere begynner å bli bestemødre, alle som en. At kroppen blir litt slappere og skrukkete, er normen, men jeg synes faktisk kjønnsorgan og området rundt, er det som blir minst preget av alderdom. Kropp er herlig, uansett. 

Anonymkode: 0c69a...fcc

• Hjerte 1
Skrevet

Hva i h***e er det du snakker om?! Hvorfor i all verden skulle noen ønske å fylle kjønnsleppene sine?! Har du gått helt fra vettet eller? Hold deg langt unna slikt tull og tøys og heller fokuser på å elske kroppen din akkurat som den er! La det være sagt en gang for alle - ingen trenger å fylle kjønnsleppene sine!

• Liker 2
Skrevet
cassio skrev (28 minutter siden):

Du vet at resten av kroppen også endrer seg? Tenker du å fylle i alt som endres?

Det må jo være ekstra stas å kunne brette frem noen fine og fyldige ytre kjønnslepper når en ellers er skrukkete og fæl .. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herrejesus! Da har man virkelig få problemer i livet hvis man bruker tankevirksomhet på noe slikt tull. Snakk om å oppkonstruere ett problem i eget hode! For det er der problemet ligger,i hodet,  ikke i tissen! Stopp verden, jeg vil av!!!!

Anonymkode: 93eb7...8e1

Jeg blir med....her går det snart ikke ann å være...

Anonymkode: 8db9e...80e

• Liker 1
Skrevet

Kvinner som gjennomgår kosmetisk kirurgi av underlivet (eller resten av kroppen for den saks skyld) kun av kosmetiske årsaker er med på å ødelegge alt det vi andre forsøker å bygge opp: kvinners selvbilde og selvtillit. Det bidrar til å skape et unaturlig ideal av kvinnekroppen samtidig som det fjerner det vakre med særpreg, mangfold og variasjon som er naturlig blant oss. Går man inn på linken lagt ut over, til NORSKE klinikker som gjennomfører dette, så står det nesten anbefalt å ta vaginal rejuvination og kjønnsleppereduksjon samtidig. Altså stramme opp hele vagina, fjerne indre kjønnslepper og fylle på ytre kjønnslepper. 
Totalrenonovering av underlivet kun for at det skal bli, i sine øyne, penere å se på.  Det til tross for at man kan få endret følsomhet i underlivet etterpå. 

Jeg skal innrømme at jeg selv har blitt påvirket av dette. Ikke slik at jeg har tenkt å operere (selv om det på dårlige dager har fristet), men det har hatt negativ innvirkning på mitt syn på egen kropp og eget underliv. Hvordan skal min naturlige fitte etter hvert måle seg med alle de som er spesiallaget for å møte det som skal være mannens estetiske behov? Disse tankene er ene alene formet av andre kvinner, ikke menn. Ingen mann har noen sinne klaget på underlivet mitt eller hatt noe annet enn positivt å si om hverken utseende eller funksjon. Likevel får jeg innimellom komplekser for at vulva har særpreg. Heldigvis har jeg en mann som forguder fitta mi og blir sint hvis jeg i det hele tatt nevner at «kanskje jeg burde ha operert for å bli "sånn"». En mann som ikke bare elsker meg for den jeg er, men som finner hele meg vakker, innbydende og uimotståelig akkurat slik jeg er. For det er ingen selvfølge med en slik mann (selv om jeg vet det finnes flere av dem der ute).

Det er jo ikke bare vi kvinner som blir påvirket av dette. Tenk alle de mennene som vokser til med den tanken om at et naturlig underliv med da kanskje skrukkete ytre kjønnslepper og store indre kjønnslepper er noe som er så hårreisende galt at kvinner må endre på det. Det blir nesten fremmet som at en naturlig vulva med særpreg er GALT og EKKELT. De blir på denne måten opplært i at dette kan ingen mann tenne på. Man må jo finne seg ei med billedskjønn fitte kan du skjønne, naturlig eller ei. Og nei, jeg sier ikke at menn tenker slik generelt, men jeg er redd det blir slike menn vi oppfostrer etter hvert. 

Og til slutt: jeg kritiserer ikke de som av fysiske grunner gjennomfører korrigering på egen kropp, så trenger ingen forsvarstaler på dét. Ei heller kritikk til de som naturlig har dette såkalte "idealunderlivet" som andre kvinner forsøker å oppnå. Dette gjelder utelukkende kosmetisk kirurgi. Kirurgi for å oppnå et ideal skapt av et skadet samfunn. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann vurderer jeg å fjerne fett fra pubis, slik at den blir enda mer skremmende lang.

Tenker å få fettet lagt inn i penis slik at den går fra tjukk til monster.

Anonymkode: e792b...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...