AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg har en ny bekjent som virkelig ikke gir meg noe vibe uttad av at hun er lesbisk og jeg har aldri noen gang i mitt liv følt at en dame flørter med meg eller hva jeg skal kalle det, så dette er ikke noe jeg "har for meg å tro". Jeg har faktisk INGEN grunn til å tro at denne bekjente liker damer heller, eller flørter med meg eller noe som helst, så jeg aner ikke hvorfor jeg har fått denne følelsen. Det eneste som har skjedd er at hun holder veldig mye og intens øyekontakt og spurte veldig direkte og spontant: dater du noen? Så sa jeg: ja, jeg dater en fyr. Også var hun veldig bastant på å skulle se bilde av han. Jeg sa at jeg har ikke noe bilde, men da så hun rart på meg og bare ikke? Prøv å finn et da, vil se! Også ble det sånn frem og tilbake og jeg hadde faktisk ikke noe å vise, så da ville hun vite hva han heter. Egentlig er jo dette helt vanlig samtaleemne og sånne spørsmål får jeg jo ofte, og jeg stiller slike spørsmål selv 🤷♀️ men akkurat her så fikk jeg en indre følelse av at hun ville ha "bevis" på at jeg er hetro eller noe/at det er en mann jeg dater. Jeg tror jo bare hun er vennskapelig og hun er kjempe hyggelig! Men jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg får denne følelsen 😬 jeg drømte om at hun la an på meg også. Selv er jeg hetro og kunne nok ikke blitt tiltrukket av en dame, så det er på ingen måte ønsketenkning! Pleier det å stemme når man får sånn vibe ? Det er jo egentlig ikke så viktig, men jeg blir bare nysgjerrig. Syns det er så rart å få en sånn intensjon ut av det blå! Og jeg syns det er litt stygt av meg å tenke at en som antagelig bare prøver å bli venn med meg er interessert i meg 😂 men jeg kan ikke noe for denne magefølelsen altså. Vet ikke om underforumet ble riktig. Anonymkode: 3e92a...f5c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samma det? 🤷♀️ Anonymkode: fc3ba...3ed Ja selve saken er samma for meg. Det jeg lurer på er om sånn type magefølelse pleier å stemme. Jeg er litt interessert i intuisjon og sånne ting. Anonymkode: 3e92a...f5c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Noen har intens øyekontakt fordi det er en del av deres natur. Mange tror jeg flørter fordi jeg gjør dette, og tolker det som interesse, men jeg flørter aldri. Anonymkode: ee299...057 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen har intens øyekontakt fordi det er en del av deres natur. Mange tror jeg flørter fordi jeg gjør dette, og tolker det som interesse, men jeg flørter aldri. Anonymkode: ee299...057 Både damer og menn tror du flørter med dem? Anonymkode: 3e92a...f5c
Tøvftta Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Magefølelsen bruker stort sett å stemme. Du merker det nok bedre etterhvert om det er noe sannhet i det.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Tøvftta skrev (Akkurat nå): Magefølelsen bruker stort sett å stemme. Du merker det nok bedre etterhvert om det er noe sannhet i det. Ja for det er så rart liksom for hodet mitt tenker ikke at hun skjekker meg opp, men det er bare en følelse I kroppen som jeg ikke blir kvitt. Hodet mitt tenker jo bare at hun er en hyggelig person som prøver å bli kjent. Anonymkode: 3e92a...f5c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Magefølelsen pleier å være riktig. Bare husk å skille på følelsen av frykt og magefølelse. Men er dette noe du vil finne ut av,ts? Anonymkode: 5b66b...e21
Mountain Man Skrevet 6. april 2023 #9 Skrevet 6. april 2023 (endret) Hmmm. Min kone har en veninne som er lesbisk. Hun har ofte veldig intense blikk på kona mi og jeg følte en stund at hun var interisert i kona mi. Når hun er på besøk er det ofte at hun på en måte ydmyker meg og setter meg kraftig på plass. Jeg føler ofte at det er fordi hun eggentlig er interisert i Kona mi. Derfor var jeg en stunn ganske redd for at Kona skulle velge rosa for å si det slik... Særlig etter at kona tok fullstendig styring var det en nagende følelse. Men når min kone fantaserte om at kollega menn på jobben knulla henne ble jeg faktisk lettet og beroliget om at jo. Min kone liker fremdeles det jeg også har mellom beina. 😁 Endret 6. april 2023 av Mountain Man
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #10 Skrevet 6. april 2023 Ja det er et helt vanlig samtaleemne og hun engasjerer seg jo bare i livet ditt. At hun holder lang øyekontakt kan oppfattes intenst og gjøre en usikker men det handler mest om at man ikke er så vant til det for mange er uhøflige og ser mye vekk i dagens samfunn så noen blir satt ut når de møter noen som alltid holder øyekontakt Anonymkode: 40e8a...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #11 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Magefølelsen pleier å være riktig. Bare husk å skille på følelsen av frykt og magefølelse. Men er dette noe du vil finne ut av,ts? Anonymkode: 5b66b...e21 Nei, jeg trenger ikke finne ut av det og jeg håper jo at hun bare vil være en venn, men jeg frykter ikke noe annet heller, tar det isåfall som et kompliment. Bare syns det er interessant og rart når man får en sånn følelse uten en egentlig grunn. Anonymkode: 3e92a...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #12 Skrevet 6. april 2023 Mountain Man skrev (4 minutter siden): Hmmm. Min kone har en veninne som er lesbisk. Hun har ofte veldig intense blikk på kona mi og jeg følte en stund at hun var interisert i kona mi. Når hun er på besøk er det ofte at hun på en måte ydmyker meg og setter meg på plasd. Jeg føler ofte at det er fordi hun eggentlig er interisert i Kona mi. Derfor var jeg en stunn ganske redd for at Kona skulle velge rosa for å si det slik... Særlig etter at hun tok fullstendig styring var det en nagende følelse. Men når hun fantaserte om at kollega menn på jobben knulla henne ble jeg faktisk lettet og beroliget om at jo. Min kone liker fremdeles det jeg også har mellom beina. 😁 Dette er et eksempel på frykt, ikke en magefølelse. Anonymkode: 5b66b...e21 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er et helt vanlig samtaleemne og hun engasjerer seg jo bare i livet ditt. At hun holder lang øyekontakt kan oppfattes intenst og gjøre en usikker men det handler mest om at man ikke er så vant til det for mange er uhøflige og ser mye vekk i dagens samfunn så noen blir satt ut når de møter noen som alltid holder øyekontakt Anonymkode: 40e8a...c4d Ja, det kan hende det bare er uvant for meg dette med øyekontakt. Men det er ikke noe sånn unaturlig eller skummel øyekontakt heller så det er ikke ubehagelig, bare litt mer enn vanlig kanskje og står og sitter itillegg litt nermere enn vanlig når vi snakker Anonymkode: 3e92a...f5c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, jeg trenger ikke finne ut av det og jeg håper jo at hun bare vil være en venn, men jeg frykter ikke noe annet heller, tar det isåfall som et kompliment. Bare syns det er interessant og rart når man får en sånn følelse uten en egentlig grunn. Anonymkode: 3e92a...f5c Ok. Du kommer sikkert senere til å finne ut om magefølelsen stemte eller ikke,om du blir godt kjent med henne. Anonymkode: 5b66b...e21
Mountain Man Skrevet 6. april 2023 #15 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er et eksempel på frykt, ikke en magefølelse. Anonymkode: 5b66b...e21 Spot on. Etter at min Kone tok styringa har jeg hatt en del slike angstfylte følelser. Men når jeg har roet meg ned har jeg skjønt at det var ubegrunnet frykt og ikke en god magefølelse. 😁
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #16 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Du kommer sikkert senere til å finne ut om magefølelsen stemte eller ikke,om du blir godt kjent med henne. Anonymkode: 5b66b...e21 Ja, det gjør jeg nok Anonymkode: 3e92a...f5c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #17 Skrevet 6. april 2023 Mountain Man skrev (3 minutter siden): Spot on. Etter at min Kone tok styringa har jeg hatt en del slike angstfylte følelser. Men når jeg har roet meg ned har jeg skjønt at det var ubegrunnet frykt og ikke en god magefølelse. 😁 Ja. Det er to forskjellige følelser som dessverre er veldig lett og vanlig å forveksle. Anonymkode: 5b66b...e21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå