Gå til innhold

Hvordan velge den rette frisøren for ditt bryllup?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 35 år gammel kvinne som skal gifte meg om noen måneder. Som mange andre bruder har jeg brukt mye tid og penger på å finne den perfekte kjolen, dekorasjonene og alt annet som hører med til den store dagen.

Men en ting som jeg ikke har tenkt så mye på før nå, er det å velge den rette frisøren for min store dag. Jeg har alltid vært opptatt av hår og styling, men jeg innser nå at det å finne den perfekte frisøren for bryllupet mitt er like viktig som å finne den perfekte kjolen.

Jeg har hørt historier fra venner som har hatt dårlige erfaringer med frisører på bryllupsdagen sin, og jeg vil ikke risikere å ødelegge min egen dag på grunn av en dårlig frisyre. Så jeg lurer på, hva er deres erfaringer med å velge frisør til bryllupet?

Jeg tenker at det å finne en frisør som forstår din stil og dine ønsker er viktig, men hva annet bør man tenke på når man velger frisør til bryllupet sitt? Og har dere noen tips til hvordan man kan finne den perfekte frisøren for den store dagen?

Anonymkode: 36a28...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste tips er å søke litt rundt i området du bor og se på tilbakemeldinger. Se om frisørsalongen og frisørene har instagram, hvis de har det pleier de å legge ut masse bilder av arbeidet sitt der ☺️

Så ta kontakt med den frisøren du vil ha, vis bilder og fortell hva du selv tenker. Du får vel prøvetime før selve dagen for å teste ut.  

Anonymkode: e8001...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner har brukt sin faste frisør. 

Anonymkode: b6866...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun er noen mnd til du gifter deg, så har du ekstremt dårlig tid til å finne en frisør som er ledig midt på sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prøvetime inkludert i prisen. Så hun lagde oppsett etter bilder jeg viste henne. Håret mitt er rett og "grovt" og vanskelig å krølle. Men jeg ble veldig fornøyd med både hår og sminke. 

Anonymkode: ba02e...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...