AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Så langt i påsken har jeg spist det jeg har følt for! Usunt og lite næringsrikt, men såå godt! 😋 Ingen restriksjoner! Og det har fått meg til å innse at jeg har en del restriksjoner sånn ellers i hverdagen (noe som forsåvidt er greit også). Idag spiste jeg pølsebrød med smeltet ost inni 🤤 Det er faktisk noe av det beste som er 😂 Og melkesjokolade som jeg dypper i kakao 😍 Anonymkode: 468b3...939
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Hadde bobler i Fun Lighten som ekstra kos i dag. Ellers er det som før, ingen innkjøp av neimat så unngår man hele fristelsen. Anonymkode: 4fa62...706 1
skreppamedleppa Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Jeg har ingen nei mat og ja mat til vanlig. Jeg spiser helt normalt med det jeg ønsker til enhver tid. Det vil si jeg kan spise sjokolade pudding til frokost men det har faktisk aldri skjedd i historien at jeg har lyst på sjokolade pudding til frokost. Nå i påsken: vi har kjøpt inn smågodt som står fremme i påskeegget hele tiden men med to voksne så er det ikke noe nispising fra morgen til kveld hele tiden men vi tar oss en bit her og der. Og kvikklønsj, det er blitt laget noen hjemmelagde påskekjeks og litt brus, det blir kakao med krem en dag ellers spiser jeg stortsett det samme.. Litt ekstra godt pålegg, reker og majones, godt kjøttpålegg, god røkelaks, hjemmelagde grove rundstykker mm. For min del er påsken bedre enn julen og jeg liker også å ha litt fokus på god mat i påsken, gode middager, gode brunsjer og god mat i sekken på dagsturer.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Jeg har ingen nei mat og ja mat til vanlig. Jeg spiser helt normalt med det jeg ønsker til enhver tid. Det vil si jeg kan spise sjokolade pudding til frokost men det har faktisk aldri skjedd i historien at jeg har lyst på sjokolade pudding til frokost. Nå i påsken: vi har kjøpt inn smågodt som står fremme i påskeegget hele tiden men med to voksne så er det ikke noe nispising fra morgen til kveld hele tiden men vi tar oss en bit her og der. Og kvikklønsj, det er blitt laget noen hjemmelagde påskekjeks og litt brus, det blir kakao med krem en dag ellers spiser jeg stortsett det samme.. Litt ekstra godt pålegg, reker og majones, godt kjøttpålegg, god røkelaks, hjemmelagde grove rundstykker mm. For min del er påsken bedre enn julen og jeg liker også å ha litt fokus på god mat i påsken, gode middager, gode brunsjer og god mat i sekken på dagsturer.. Hørtes veldig godt ut 😍🐣 Anonymkode: 468b3...939
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde bobler i Fun Lighten som ekstra kos i dag. Ellers er det som før, ingen innkjøp av neimat så unngår man hele fristelsen. Anonymkode: 4fa62...706 Mønsterborger💙 Nek. Anonymkode: 62018...720
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Spiser så og si normalt. Hatt grove rundstykker og godt pålegg, ikke usunt direkte. Spist normale middager. Frukt og grønt. Blitt litt mer snop. Men har ikke dårlig samvittighet for det. Har trent som normalt og siden jeg har fri, så har jeg fått vært mer aktiv enn normalt utenom også. Anonymkode: 45e7c...b38
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Prøver å begrense det men så skeier jeg ut likevel. Så blir litt tja.. he he inbilder meg jeg egentlig kunne spist til jeg trillet om jeg fikk lov, utrolig glad putte noe i munn. Nyter intenst he he, så begrenser meg uansett og skeier planlagt. Planen denne påske er lette måltider med mye konsentrert næring som egg med .. egg og mye smågodt i løpet av dagene 😂 Anonymkode: 8d445...0a8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Etter at jeg begynte med mer fett i kosten har behovet for snacks og usunne ting sunket som en stein. Jeg spiser hva jeg vil, men unngår ultraprosessert mat. Så ja, jeg har spist noe usunt i påsken, når jeg hadde lyst på det. Men ikke så mye, for jeg hadde ikke lyst på så mye. Ikke noe som kommer til å synes på vekta. Jeg har uansett gått ned noen kilo etter at jeg begynte med mer fett i kosten. Anonymkode: 0fff6...3cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå