Jaane doe Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 (endret) Jeg bruker den daglig, fordi jeg orker ikke sminke meg noe kjempemye med foundation og slikt. Men vil fortsatt ha litt farge i huden og dekke over så den ser jevnere ut (Jeg blir fort veldig rød i kinnene). Eneste er at jeg syns den blir tørr på huden. Har alltid på meg en fuktighetskrem først og så smører utover BB cream. Jeg bruker den aller lyseste de har og blir fortsatt litt mørkere i huden enn jeg kunne tenkt meg, så smører den nedover halsen og litt på brystet også så jeg ikke får et sånt stygt fargeskille ved kjeven... Endret 7. april 2023 av Jaane doe 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Takk Flere erfaringer? Anonymkode: c298c...9fb
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 Helt grei, men det er to farger, liksom. Og den passer ikke i det heletatt på meg. Anonymkode: e6f88...fb7
laperla Skrevet 7. april 2023 #5 Skrevet 7. april 2023 Ville testet den før jeg kjøper, som nevnt, finnes kun i light og medium om jeg ikke husker feil. Light er orange og mørk i fargen. Har villet testet, da det finnes de reviews av den. Har sett den på Normal
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 kaledonia skrev (På 8.4.2023 den 0.24): Hva snakker du om ? 2 varianter eller ? Den nederste. Anonymkode: c298c...9fb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Jeg blir orange Anonymkode: 104a3...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå