AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg sliter så mye med å kaste opp. Jeg er skikkelig kvalm men klarer ikke å kaste opp. Hvordan få det lettere å kaste opp? Jeg er helt dårlig med omgangssyke. Men kaste opp, nei det går ikke. Anonymkode: d88e1...818
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sliter så mye med å kaste opp. Jeg er skikkelig kvalm men klarer ikke å kaste opp. Hvordan få det lettere å kaste opp? Jeg er helt dårlig med omgangssyke. Men kaste opp, nei det går ikke. Anonymkode: d88e1...818 https://nhi.no/sykdommer/barn/infeksjoner/omgangssyke-virus/?page=3 Anonymkode: 0f415...e64
Perelandra Skrevet 7. april 2023 #3 Skrevet 7. april 2023 Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg