AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Idag tok jeg min siste dose isotretinoin etter 1 år. Hva slags fuktighetskremer, spesielt nattkrem burde jeg fortsette med? Den jeg har brukt hele veien står det "fuktighetskrem under medisinsk behandling" eller noe på, og går ikke på det lenger så kanskje den blir litt tykk og kan tette porene etterhvert? Eventuelt også en god ansiktsvask. Andre tips? 😁 Anonymkode: 0bb4f...06c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Burde du ikke heller se an huden din selv og gi den pleie etter hva du finner ut nå? Det er jo litt håpløst for andre å gi råd om noe som enda ikke har skjedd. Anonymkode: 54f17...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Burde du ikke heller se an huden din selv og gi den pleie etter hva du finner ut nå? Det er jo litt håpløst for andre å gi råd om noe som enda ikke har skjedd. Anonymkode: 54f17...a8d Tenkte å høre om erfaringer, siden fuktighetskremen jeg bruker under kuren er veldig tykk og kanskje litt tung for huden fremover, er bare så ekstremt redd for å gjøre noe feil nå som jeg for en gangs skyld i livet er fornøyd med huden min 🥰 Anonymkode: 0bb4f...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå